Gå til innhold

Landsfinalen 2006

Ranger emnet


bilcross_driver

Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

onkel'n din i laban da?? geir'e har han kvala seg enda???....husker vi snakka om bilen til haug, trur den han kommer med i år er like kvass hvis ikke enda kvassere

 

tror ikke noen av onklene mine rekker å kvale seg er så mye borte.. kommer med enda kvassere redskap men det skal vi ikke snakke om her..

Team Laban

Eier:

[ ]Mercedes 190

[ ]Mercedes 190 delebil

[ ]Volvo 245 brakke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hehe skal gjøre det....stor koste meg å se en orginal volvo motor i en manta gå så jæævelig, og dra i fra det meste der oppe, når folka der kommer med bobler som er syyyyykt påkostet og blir dratt i fra av en driit sliten opel, da koser jeg meg ordentlig...

 

ole, den ascona i avataren din, er det den du hadde på frontmestermøtet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da koser jeg mog oxo;)

 

jepp det er den, det bilde der er tatt første løpet jeg kjørt med den..

(fikk en 245 i sia...)

finnes ikke noe mer kos å se på enn en god gammal opel dra dritten av trimma biler...

 

den som var gul på frontmester'n det...var vell ikke mer enn orginalt i den?? volvo med mekanisk innsprut..?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, ingen av oss, jeg har egentli ikke giddi å prøve så mye, jeg må jo nesten brytte vert eneste løp pga div ting som går i stykker

 

broder'n kunne ikke kjøre i begynelsen av året pga brukket hånd, og nå på slutten har han ikke hat helle på sin side, fikk finale plassen ødelakt av en som ikke knne kjøre bil på gol i helgen, så sån er det...

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår