Gå til innhold

Landsfinalen 2006

Ranger emnet


bilcross_driver

Anbefalte innlegg

  • Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
En ting jeg lurer litt på:

hvordan holde motet oppe med å bygge bil når den kan bli solgt ved første løpet?

der sa du no...skjønner ikke ossen sånne som tommy eng som bare kjører værstinger gidder og bygge og bygge og bygge.....det er leit å miste bilen på første løpet sitt gitt..vet jeg mister min første løpet mitt, selv om den går som ei bøtte med møkk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

der sa du no...skjønner ikke ossen sånne som tommy eng som bare kjører værstinger gidder og bygge og bygge og bygge.....det er leit å miste bilen på første løpet sitt gitt..vet jeg mister min første løpet mitt, selv om den går som ei bøtte med møkk

viss den går dårlig er det ikke sikkert du mister den ;)

de fleste ser etter hvordan det går, ikke hvordan den ser ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss den går dårlig er det ikke sikkert du mister den ;)

de fleste ser etter hvordan det går, ikke hvordan den ser ut :)

første gangs juniorer ser som regel etter fint kaross, man må jo først lære å ratte d, trenger ikek mye motor hvis man kun kjører treninger sånn som meg lixom, må først klare å ratte lite power før man går på mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er leit å miste bilen på første løpet sitt gitt..vet jeg mister min første løpet mitt, selv om den går som ei bøtte med møkk

dette må snus på: var å kjørte trening i går, og av en eller annen grunn så funket ikke bremsene, så på hakavika ved mål-svingen hadde jeg litt god fart og bremsene sviktet joo og nå er bilen 30cm kortere i trynet og ser helt jæævelig ut, kom dit med en bil som alle bare: fyy faen så strøken, og dro med en som alle sa: den var lei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
hørte noe om at dem skal bruke det samme budsystemet som dem gjorde på goldagsløpet, og der var dem ikke færdig før klokka 10 om kvelden...gaalskap

Alle bruker samme budsystem nå. Vi brukte det på Gardermoen når det var 1122 bud på frontmestermøtet også.

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bruker samme budsystem nå. Vi brukte det på Gardermoen når det var 1122 bud på frontmestermøtet også.

 

 

nei, på gol kom buda i bereposer og så bare trakk de et, uten å lese opp hvem som hadde lakt inn...

det skulle jo i utgangs punktet ha gåt mye fortere, men på gol var alt bare rot og ting mått tas om igjen...

 

det hvar foresten bud på en bil som hadde drat hjem og en debutant bil

så det sier vel litt om hvor mye rot det var der (ikke at hen ene hadde drat hjem da)

på fører møtet begge dagene sa di til og med i fra at det kun var bc bilene det gikk an å legge bud på og ikke RCN bilene, hehe tydlig vis så går det litt over stok og stein oppe i der, men ingen sa jo at det ikke gikk an å legge på debutant da, men Eja....

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, på gol kom buda i bereposer og så bare trakk de et, uten å lese opp hvem som hadde lakt inn...

det skulle jo i utgangs punktet ha gåt mye fortere, men på gol var alt bare rot og ting mått tas om igjen...

 

det hvar foresten bud på en bil som hadde drat hjem og en debutant bil

så det sier vel litt om hvor mye rot det var der (ikke at hen ene hadde drat hjem da)

på fører møtet begge dagene sa di til og med i fra at det kun var bc bilene det gikk an å legge bud på og ikke RCN bilene, hehe tydlig vis så går det litt over stok og stein oppe i der, men ingen sa jo at det ikke gikk an å legge på debutant da, men Eja....

Å dæven. Det hørtes ikke bra ut. Åssen skal man da vite om budet sitt har kommet inn på bilen når de ikke leser opp alle?

 

Man har jo ikke lov å reise hjem før det er klargjort at det ikke er bud på bilen, men debutantbiler kan jo reise. Teite greier.

Trur NMK Gol har tapt mye nå på dette arrangementet.

-1996 Opel Omega B1 Caravan 2.5 TD

-1970 Opel Kadett B

-1994 VW Golf 3 VR6 (bilcross)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å dæven. Det hørtes ikke bra ut. Åssen skal man da vite om budet sitt har kommet inn på bilen når de ikke leser opp alle?

 

Man har jo ikke lov å reise hjem før det er klargjort at det ikke er bud på bilen, men debutantbiler kan jo reise. Teite greier.

Trur NMK Gol har tapt mye nå på dette arrangementet.

det vet en jo ikke da nei....

det er ikke lov å dra hjem før buda nei, så han fikk nok en smell for det der da...

håper vertfald at nmk gol har tapt på det, for makan til dritt stevne skl en lete leng etter...

If it ain`t fun, it ain`t a kadett

______________

http://www.hoggernracing.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår