mathen Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 har et lite spm. angående angel eyes'a... hvordan fikk du hlyde justert dem?? =S har akkurat montert mine serru, og de lyste rett opp omtrent =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 Skal være noen hvite skruer på toppen av lyktene som du kan justere de med. Jeg har gjort det med mine, men på den ene lytkta fungerer ikke justeringsskruen av en eller annen grunn. Så må åpne lyktene å se hva jeg finner ut... Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathen Skrevet Januar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 okei =) men det går ikke ann å bruke de automatiske høydejusterings greiene?? sånn at man kan stille innenbra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2008 okei =) men det går ikke ann å bruke de automatiske høydejusterings greiene?? sånn at man kan stille innenbra? Automatiske er de vel ikke, men manuelle. Mener du den 4 trinns justeringsbryteren inni bilen som du kan justere orginallyktene med? Har lurt på dette selv og tror det er folk som har tatt motoren fra orginallyktene og festa den til angeleyesa. Da skal det vistnok gå an å justere lysa innenifra bilen... Har tenkt å gjøre dette med mine lykter etterhvert som jeg gidder :op: mulig di kan finne ut hvordan du kan gjøre det innpå her: http://www.bilforumet.no/vectra/182127-angel-eyes.html Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest mrmoney Skrevet Januar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Trenger du raske penger til bilprosjektet ditt? Du er bare ett klikk og en mail unna.. Enklere blir det ikke http://www.fastdatacash.com/in.php?ix=2049 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Januar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2008 Trenger du raske penger til bilprosjektet ditt?Du er bare ett klikk og en mail unna.. Enklere blir det ikke http://www.fastdatacash.com/in.php?ix=2049 Litt skeptisk til det innlegget der... Noe virus opplegg eller? Sånn typisk junkmail innhold i det innlegget... Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Lodda inn flere lysdioder i knappene i bilen i går. I hovedlysbryteren og i knappene på rattet... Så måtte jo snøen komme allikevel... Slaps i dag, så fryser det vel igjen som vanlig... Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Fantastisk!:) Var det mye jobb? :) Kjøpt fra Dioder.no ? Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Fantastisk!:) Var det mye jobb? :) Kjøpt fra Dioder.no ? Var endel jobb ja. "Putlearbeid". kjøpte dioder og fikk how2's av Crazy LEDs innpå vvoc.com. Han selger kit med det som trengs til ulike "lysoppgraderinger". http://crazyleds.co.uk/ Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Februar 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Var mye snaddert på den Crazyleds siden :) Greit sted å bestille fra ? Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Var mye snaddert på den Crazyleds siden :) Greit sted å bestille fra ? Jada, så lenge du vet hva du trenger og sånt, så er det det. Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Dæven den Vectraen der var tøff!! :D Fresh interiørbelysning! :D Eneste er at nå blir det jo kjedelig å sette seg inn i min bil igjen... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Dæven den Vectraen der var tøff!! :D Fresh interiørbelysning! :D Eneste er at nå blir det jo kjedelig å sette seg inn i min bil igjen... :P Hehehe. Takk for kommentar! Alltid kjekt å høre slikt :D Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Fikk tak i ledningsnett, motorer og knapper tidligere til å bytte over til elektriske vinduer på bakvinduene. Monterte dette i helga. Hadde heldigvis det som trengtes fra før til å få dette opp å gå. Måtte bare fjerne ledningene som var der fra før, vekk med den manuelle sveiva og pop nagle inn motoren, sette inn "nytt" ledningsnett i døra, sette i en 30A sikring i sikringsboksen, ta vekk gamle vindusknapper og sette inn nye både framme og i dørene bak. Ledningsnett for manuelt og for el vinduer: Med det brukte ledningsnettet fulgte det også med diskanter til å settes inn oppe ved håndtaket på bakdørene :op: Så måtte jo selfølgelig lodde inn noen lysdioder i knappene der også :D (lysene jeg har lodda inn er hvite, blei bare litt blålige når jeg tok bilde) Lysdiodene ble noe skarpe, så må finne på ett eller annet for å "dimme" dem litt. Og som dere sikkert også ser så er det nå ett hull i dørsida der hvor sveiva var før. Noen som vet om noen plasser de kan selge en blindnippel/plugg til å sette inn i dette hullet? Så til slutt ble det slik. Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ray Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 mæget bra Helge :D Virke så du e stødig med loddebolten. Va vel du som tok mesteparten av loddinga på mascoten på GK :D Siter -97 VW Passat TDI x-92 VW Golf 3 1.8 R.I.P x-94 Opel Astra sportive stv Solgt x-85 Volvo 740TIC Solgt x-88 Toyota Carina ll XL -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg