Gå til innhold

Johnsens Vectra B

Ranger emnet


Johnsen

Anbefalte innlegg

http://www.eyecandyracing.no er oppe å står igjen den nå.. har fortsatt senkesettene til vectra..

 

Ja jeg så det, men har brukt så myye penger i d siste :driving:???: (hehe neida) :op:, så drøyer det litt til. Motsi meg hvis jeg gjør no dumt nå. Har forresten akkurat bestilt meg angeleyes fra FK-Automotive

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 185
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Godt jeg ikke er den eneste med tredetaljer i dashbordet :hello:

 

Hehe... det der har jeg lyst til å lakke sølvgrått (samme farge så bilen)... Vet det går an å få kjøpe det sølvgrått, om det er irmscher (eller kanskje opel selv :op:) eller hvem som lager det.. har også tenkt på å lakke det svarte plastdekselet inni med speedometeret og kjørekomputer grått... har sett det på endel andre vectraer, og det ser ganske bra ut syns jeg.

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns du sko gått for senk fyst.. e kj så mye dyrere enn lyktene d.

Mn ellers så ser det bra ut helge :thumb

 

Siden bilen subber nå, avventer jeg det litt. Må prioritere litt andre ting nå, (bør bla. valse, fikse små rustskader og skraper i lakken) har lagt ut så mye penger i d siste at jeg begynner å bli fattig :op:

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Får vel oppdatere litt om bilen her... Har lagt ut noen av disse bildene i andre tråder også, men slenger inn i tråden om min bil også :D

 

Har bla. bytta til plasmaskive, lakka plastdeksel inn ved speedometer i samme farge som bilen, bytta ut diverse lys i instrumentpanel ++

Før:

IMG_0128.jpg

 

Etter:

Img_0470.jpg

 

Img_0472.jpg

 

Img_0463.jpg

 

Ett par bilder fra sist helg. Jeg med vectraen og kameraten min med sin Audi 200 Turbo :D (den går godt)

Img_0498.jpg

 

Img_0492.jpg

 

Img_0493.jpg

 

Mottok i dag angeleyes fra FK til bilen min, så da var det rett i garasjen og demontere fanger ++ for å få på plass de nye lyktene, stress, men fikk dem på plass til slutt:

 

Img_0511.jpg

 

Min hjelpsomme bror er med på montering og demontering :)

Img_0519.jpg

 

Resultat: Nice syns nå jeg :D

Img_0530.jpg

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår