Gå til innhold

En up bil mindre i trondeheim :)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

ja, det var han som ikke stoppa som kjørte feil vei i rundkjøringa. det var politiet som kjørte den sølvgråe imprezaen.

 

 

Hvorfor er det da snuten som står med snuten feil vei i kjørebana?

Mvh. Hans -

 

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hvorfor er det da snuten som står med snuten feil vei i kjørebana?

 

 

bildet er tatt fra midt i rundkjøringa.

 

hadde purken kjørt feil vei TROR jeg avisene hadde fått hørt det av den som tipset om saken/tok bildene. les saken på adressa.no, der står det hva som skjedde.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=118238

 

sitat:- Bilen kjørte feil vei i en rundkjøring, og det endte med at han kolliderte med politibilen, sier operasjonsleder Astrid Metlid i Sør-Trøndelag politidistrikt til VG Nett.

 

EDIT: har studert bildene litt nøyere jeg også, og det ser unektelig ut som det er POLITIET som har kjørt feil vei ja... flott at de går ut med en slik offentlig uttalelse som jeg siterte over da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bildet er tatt fra midt i rundkjøringa.

 

hadde purken kjørt feil vei TROR jeg avisene hadde fått hørt det av den som tipset om saken/tok bildene. les saken på adressa.no, der står det hva som skjedde.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=118238

 

sitat:- Bilen kjørte feil vei i en rundkjøring, og det endte med at han kolliderte med politibilen, sier operasjonsleder Astrid Metlid i Sør-Trøndelag politidistrikt til VG Nett.

 

EDIT: har studert bildene litt nøyere jeg også, og det ser unektelig ut som det er POLITIET som har kjørt feil vei ja... flott at de går ut med en slik offentlig uttalelse som jeg siterte over da..

 

man ser jo med en gang at det er politiet som har kjørt i feil retning, bla på traileren som kommer i mot, og at du har solsiden til venstre, og buran/møllenberg til høyre

-sierra 5,0 "lat"

-Patrol 3,3td " brukshore"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rullet opp okstadbakken, sklidd ned blussbakken, kjørt feil vei i rundkjøringa ved solsiden.

 

Tror det er noe med den bilen der jeg.

 

Den ble vel bulktet i siden på Røde ( Melhus ), for ikke så mange mnd. siden heller:well

Tror kanskje de må begynne og se på hvem som får kjøre den bilen i fremtiden?:well :driving Noe er det med den i allefall. Er den bare helt umulig og styre, eller bringer den frem Devil , i han som kjører :well

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som prøvde å stikke av ble jo innestengt (av bl.a en kjenning) i selve rundkjøringa da han kjørte inn feil vei. Snuten kom jo for å sperre mere. Rømlingen kunne like godt torpedert en av de andre bilene der for å prøve å komme seg unna.

I like my women like i like my scotch.. 12 years old and mixed up with coke

-03 Mazda 6

x93 Mazda 323 GT-R

x91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo vært rullet før den Imprezaen der etter hva ryktene i byen skal ha det til, så den repareres sikkert. Regner med at skadene var større da den ble rullet :)

 

stemmer det ja..hehe

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som prøvde å stikke av ble jo innestengt (av bl.a en kjenning) i selve rundkjøringa da han kjørte inn feil vei. Snuten kom jo for å sperre mere. Rømlingen kunne like godt torpedert en av de andre bilene der for å prøve å komme seg unna.

jaja men da hadde han ikke gjort samfunnet en stor tjeneste ;D

endeli fikk jeg se bilder av den bilen KRASJA! ENDELIG!!!

1985 Mercedes S123 230TE TIC

1995 Mercedes E250D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår