Øyvind Ryeng Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Har aldri sett en sånn i Norge, er de virkelig så sjeldne? Det er jo synd, for det er en nydelig bil, må jeg si. Er det CA18DET-motor i den? Bildet viser ovennevnte bil, med skjermbreddig og "fine fæljar" Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nismo_power Skrevet Juni 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2003 Dette er en S13 Silvia K, finnes nok ikke i norge pga. den er kun høyre rattet. Men i Japan er den like vanlig som Corolla her hjemme.... Kom med CA18DET fra 1988-1990, og SR20DET fra 1990-1994. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Det er vel den du deler i to, kaster bakenden og ertastatter med bakenden på en 180sx, og får en Sil-eighty.. Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Originally posted by cax Det er vel den du deler i to, kaster bakenden og ertastatter med bakenden på en 180sx, og får en Sil-eighty.. Eller omvendt og får en One'via Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2003 Er det umulig å få slike regget her i Norge? Mangler de ECE-bevis, sånn som Skyline, eller? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by nismo_power Dette er en S13 Silvia K, finnes nok ikke i norge pga. den er kun høyre rattet. Men i Japan er den like vanlig som Corolla her hjemme.... Kom med CA18DET fra 1988-1990, og SR20DET fra 1990-1994. Du tar litt feil og har litt rett den heter ikke bare k den kan hete q og men da er det uten turbo og det samme er med sx.Sileighty ble bare byggd i 4000 eksemplarer og ble bare levert i en farge og det var lilla. Det er en i danmark og to i tyskland og en i england det er de jeg vet om i europa og det er sju eller åtte silviaer i europa som jeg vet om og tre av disse har højre ratt dette er etter fabrikat det er et firma i italia som gjør det det er de samme som mekker celica cabene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 SWom du har kalt dette innlegget for S13 sedan men den har jo to dører Silvia er bare et annet karosseri du får til S13 men S13 er chassi nummert det er det eneste de deler. men det finnes ikke direkte S13 sedan men det finnes en nissan sedan sedan som er sedanen for Silvia S13 den heter noe sånn som VL eller noe lignenden jeg skal prøve og se om jeg finner noen bilder av en sånn en men jeg kan ikke love deg no jeg har en venn i australia som kjenner en del folk med en sånn bil. Skal se om jeg kan fikse noen bilder til deg så du og dere andre får se hvordanm de ser ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Den bilen på bidet var jævelig fin! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 19, 2003 Rapporter Share Skrevet August 19, 2003 Originally posted by HiiP Den bilen på bidet var jævelig fin! Ja jeg tenkte på en sånn bil en gang men den er litt vanskelig og få hit men vinner jeg i lotto skal jeg ha et par. fordi det er en drit fet bil og ha da. og da skal jeg sette i RB26DET eller RB26DETT i den også trimme deretter. det blir litt fett veit jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Da er jeg kommet til et sted her i livet hvor sjansen for billån er til stede, og en SR20DET-velsignet Silvia er innen rekkevidde. Så spørs det: Får man regget den i Norge? Må man isåfall regge den som motorhistorisk? EDIT: Bare for å vise hva vi stolte, bilelskende vikingmenn går glipp av: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Det er en slik bil i Norge. En rød, - med skilter Jeg har bilder av den ett eller annet sted - leter.......... Tro om den hadde CE 48111??? Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Aha! Så da er det kanskje ikke umulig å få regget en slik? Men de er vel bare levert med høyreratt? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by TurboKnut Tro om den hadde CE 48111??? CE48111 er en '90 VW Polo Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by TurboKnut Det er en slik bil i Norge. En rød, - med skilter Jeg har bilder av den ett eller annet sted - leter.......... Tro om den hadde CE 48111??? Er den registrert på vanlig måte? Eller motorhistorisk grunnlag eller slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Jeg har 5-6000 bilbilder fordelt på en haug med CD-plater, fotoalbum og i skuffer og skap. Bilen var venstrerattet, det er jeg 100% sikker på. Den hadde også "høyt" skilt bak. Jeg tror jeg så bilen for ca 2 år siden, og det skal være 3 bilder av den ett eller annet sted her. Jeg har også mailet bilder av den til noen kamerater etter at de ble tatt, sånn at jeg kan få dem fra andre (håper jeg) om det skulle vise seg at jeg ikke finner dem. Jeg har også blitt forbikjørt av den ved Gardermoen i jula i fjor, - og jeg tror at den er flyttegodsimportert... Da gjelder andre regler enn om du henter en bil selv og møter opp og vil ha skilt på den. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg