Gå til innhold

Hva er norges RÅESTE Lexus IS 200?

Ranger emnet


nicoloco

Anbefalte innlegg

Det er ikke bare du nei! det er tåkelys! tenkte jeg skulle ta de bort å spakle igjen...men pga eu-kontroll vil ikke det være no lurt!

I verste fall er det vel bare å låne seg ei bakluke den ene gangen annahvert år den må godkjennes..

 

Den svarte på Vangsnes er ganske stilig, har sett den et par ganger i området her.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I verste fall er det vel bare å låne seg ei bakluke den ene gangen annahvert år den må godkjennes..

 

Den svarte på Vangsnes er ganske stilig, har sett den et par ganger i området her.. :)

Låne seg ei bakluke? hahaha.. hvem skal han låne ei IS 200-luke fra? Klart, han kan bare låne min som har intergert 10.4" skjerm med masse kabler som strekker seg hit og dit! ;) Noope!

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg plukket av lys og bryter på min forrige bil, og den gikk "rett" gjennom.. fikk først en 1'er feil fordi bryteren satt der (noe om at alt utstyr montert i bilen skal fungere) men gikk gjennom så fort jeg nappet ut bryteren..

1`er feil trengs ikke og rettes opp hmmmmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
her er da mitt bidrag...hadde jeg bare hatt litt talent som fotograf..men nei...

kan vel ikke si norges råeste akkurat...men et bidrag til tråden! :)

lexus13.jpg

 

Dette er jo et skrekkelig fint eksemplar da! DET skal de ikke stå noe på! Har du gjort noen modifiseringer på bilen ellers? lEllers ser den lekker ut altså!

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eneste jeg har gjort med den er å senke den litt mer..desverre så ble det ikke nok..kjøpt nye hjul og valsa litt bak! :) ellers er frontlyktene lakkert svart inni..gjort før min tid! ellers ganske så orginal! :)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår