Gå til innhold

Hva er norges RÅESTE Lexus IS 200?

Ranger emnet


nicoloco

Anbefalte innlegg

Her er et spennende spørsmål. Hva er norges RÅESTE IS 200? Bilde og info om bilen foretrekkes! Ryktet går om en IS 200 påkostet nærmere 150 000 kr på tur på norske veier.. Blir bra det! :) Kommer med bilde og info om den når jeg får tak i det! :)

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den jeg omtaler er sort og får følgende modifikasjoner:

-Turbo

-Intercooler

-Greddy E-manage

-NOS-anlegg for nedkjøling av intercooler og våt-tilkobling

-Justerbart senkesett

-18" felger

-lepper og skjørt samt leppe på bakluke

-utstillingsmontert stereoanlegg

+++

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare du nei! det er tåkelys! tenkte jeg skulle ta de bort å spakle igjen...men pga eu-kontroll vil ikke det være no lurt!

Tenkte jeg skulle prøve å sote de helt svart!

 

men som det var gjort på den ovenfor her å ringe de ut med krom var rett og slett MYE værre!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min mening om råeste & fineste som jeg har sett..

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1129848

 

Prisen var litt i overkant fantasifull, menmen.. pen var den..

jah, prisen er relativt hard. Den bilen er utvilsomt verdt 320000. Det tviler jeg ikke på! Den er nok påkostet en god del. Desverre kjører han fortsatt på originale felger. det er litt kjedelig! Kanskje norges råeste? :) Hvem vet?

BMW e36 318ia

Nissan Primera 2.0GT

Lexus IS 200 TIC solgt

Renault Laguna 2.0 RT solgt

If I gave a shit, you'd be the first to get it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bare du nei! det er tåkelys! tenkte jeg skulle ta de bort å spakle igjen...men pga eu-kontroll vil ikke det være no lurt!

Tenkte jeg skulle prøve å sote de helt svart!

 

men som det var gjort på den ovenfor her å ringe de ut med krom var rett og slett MYE værre!

 

 

Såvidt meg bekjent er det faktisk ikke påbudt med tåkelys, men da må du også fjerne tåkelysbryteren inni bilen..

 

§ 4.13 i kjøretøyforskriften står følgende:

 

For tåkelys bak gjelder bestemmelsene i § 28-1 nr. 2 og 3 med følgende tillegg: Bil og tilhenger kan være utstyrt med tåkelys bak.

 

Jeg plukket av lys og bryter på min forrige bil, og den gikk "rett" gjennom.. fikk først en 1'er feil fordi bryteren satt der (noe om at alt utstyr montert i bilen skal fungere) men gikk gjennom så fort jeg nappet ut bryteren..

// Fredrik Olastuen //

 

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår