Partyman Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Nå har jeg hentet en 2006 mod. Opel Vectra GTS 1,9 CDTI (150 hk). De som vil kjøre kan sende meg en PM eller ringe/sms på 95485553... Helst på Østlandet, men kan dra lenger, hvis det kan garanteres mange prøvekjøringer. :) NB!... I år er de som prøvekjører med i trekningen av 5000,- i bensinpenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Hmm... betaler du for at folk skal kjøre den nye bilen din?? woot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Nei, Opel betaler. Se på http://www.opel.no, klikk deg inn på "Selected Driver". Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 EDIT: Mysterium oppklart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Har noen direktelink til Selected Driver..? Klarte ikke å finne det på opel.no.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Stemmer det, linken er borte nå. Alle Selected Drivers er allerede valgt ut. Men står mer om konseptet f.eks her: http://www.bilnorge.no/vis_artikkel.php3?aid=25618 Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 Ah, stilig konsept! Åssen er det med forsikring og slikt..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Mai 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2006 opel betaler alt untatt bensin! :D Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mai 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2006 men jeg har ikke hørt noe om hvor mange som har søkt om å bli OSD. har søkt begge gangene men ikke blidt trukket ut, så da kan det bare være. vet at det ble mye tull med forige vinner da han hadde kunnet registrere prøvekjøringer en dag lenger enn alle andre. tror de som kom som nr to og tre skulle kontakte advokat for å se om opel hadde brutt noen regler. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partyman Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2006 Jeg drar til vålerbanen imorgen, og blir der hele helgen... Alle som har førerkort, kan prøvekjøre... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 har sendt deg en PM... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OSD-winner Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 :driving Den som kom på 2.plass hadde 17 prøvekjøringer mindre. Jeg vant ærlig med 796 prøvekjørere. Det er klart det må være surt og tape, men som i alle konkuranser, det må kåres en vinner. :thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Juni 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2006 Skal faen ikke kjøpe meg en Opel bil av nyere type brukt som har vært brukt til denne type kjøring.rævkjørt dagligt i innkjøringstiden..hmmm Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Juni 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 Suzukien til Top Gear overlevde da den :P Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Skal faen ikke kjøpe meg en Opel bil av nyere type brukt som har vært brukt til denne type kjøring.rævkjørt dagligt i innkjøringstiden..hmmm Skal faen aldri kjøpe en Opel :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg