Gå til innhold

Bilder av forumets 80, 90, coupe, S2 & RS2

Ranger emnet


Johnsen2k

Anbefalte innlegg

  • Svar 232
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

fikset noen nye interiørdetaljer i min B4

DSC00612.jpg

DSC00611.jpg

 

org. S2 instrument med tilleggsinstrumenter,

s2 limo dørpaneler med rs2 døråpnere. s2 limo quattro sating seter foran+bak.

forresten tilsalgs...

 

Min bil nå:) koser meg godt med den.. er ikke noe ræser av en bil.. er vel jeg som er litt bortskjemt:) men sinnsykt comfortabel:) forelsket i rattet, det er sinnsykt godt å holde i:) å di gulvmattene er allerede vasket å støvsuget 1 gang etter jeg fikk bilen for litt over en uke siden.. (vet hvor fort disse blir slitt å ødelagt)

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal gjøre det:) skal sende deg bilder etter jeg er ferdig med bilen:) kommer sikkert oppover til deg en tur så du får se:) fin bil.. men siden jeg har planer om å ha den lenge så blir det for liten motor for min del.. så nå har jeg en 1,8t AEB motor på handen, åsså blir jeg å bruke megasquirt 2 datasprut å bredbandslambda.. snakket med en kompis som driver BT-Tuning i harstad, å han sa at jeg kom til å plages masse med startsperren hvis jeg brukte aeb ledningsnett.. ikke helt sikker enda på datasprut.. finner jeg en måte jeg kan bruke aeb-nettet uten å bruke så mye penger på å få det til å passe, så bruker jeg det! ps: bakakslingen tar snart kveld, har du en liggende? (nei, har ikke leket! det er ikke snø her!)

Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod

X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod

X: Honda Civic VTI 93mod

X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod

X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

n584866192_1608964_4495.jpg

den svarte er min, Kameraten min kjører også Quattro :) Go'bilane <3

 

n584866192_1615008_8026.jpg

I hagen etter en liten spyl da, vettu <3

 

n584866192_1615023_281.jpg

 

Original 2.6 V6

n584866192_1615010_8616.jpg

Inni, holder den original der også, men har lyst til å bytte speedometerpanel til det som er i RS2.

n584866192_1704210_8219.jpg

Meg og Trygve (før han krasja)

 

n584866192_1866870_5570.jpg

Dagens status xD

Endret av Turbobenni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som kjører 2.6 v6 quattro avant her ??:O legger ut bilder av min snart og. har ikke sett mange av den i norge! lyst skinn osv, trur det er en luksusutgave eller noe ;)

 

Fattern kjøpte seg vinterbil i høst, Audi 80 2,6 Quattro Avant.

Kun lagd rundt 992stk på verdensbasis.

Pen bil egentlig...beige hud, aircondition, varmeseter, fjernstyrt sentrallås, motorvarmer, treinteriør, kupevarmer etc

Men er lat før du får litt turtall på den.

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fattern kjøpte seg vinterbil i høst, Audi 80 2,6 Quattro Avant.

Kun lagd rundt 992stk på verdensbasis.

Pen bil egentlig...beige hud, aircondition, varmeseter, fjernstyrt sentrallås, motorvarmer, treinteriør, kupevarmer etc

Men er lat før du får litt turtall på den.

Det er den du ser rett over deg ;) er en luksus utgave med skinn og alt det du nevnte <3 fornøyd med den som førstebil ass =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbobenni: Hvilket årstall er det man får de framfangerne som du har? vil ha sånnen fanger på bilen min ^^ Er så jevlig nice med blinkerne og tåkelysa i fangeren :D

 

Kjøp deg en cab :D

Audi A6, 2.4 1998

Audi 80 Cabriolet, 2.3 1992

x Audi 80, 1.8S 1987, Audi 100, 2.2 E 1983, Audi 80, 1.6 CL 1980

”The Hills are Alive with the sound of Horsepower” -J.Clarkson, driving in the Swiss Alps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbobenni: Hvilket årstall er det man får de framfangerne som du har? vil ha sånnen fanger på bilen min ^^ Er så jevlig nice med blinkerne og tåkelysa i fangeren :D

 

Fangeren han har er akkuratt den samme som er på andre B4er, men hvis du bytter ut plastlistene på den eventuelle b4-fangeren din så kan du få slik som han har.

Gjort det selv på min, pga oppgradering til S2-lykter og da må man flytte blinklys til i frontfanger.

Cabben har ikke lik fanger da den enten har en tidlig coupe-fanger, s2-fanger eller "rs2-light"-fangeren.

Denne fronten han har er forøvrig orginal V6-front med hvite blink.

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turbobenni: Hvilket årstall er det man får de framfangerne som du har? vil ha sånnen fanger på bilen min ^^ Er så jevlig nice med blinkerne og tåkelysa i fangeren :D

 

MIn er en 1993 mod, som er registrert i slutten av 92. Men er ikke det bare ekstrautstyr på B4 karosseriet a ? ikke vet jeg ;D du finner den på Norskbildelsenter trur jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fangeren han har er akkuratt den samme som er på andre B4er, men hvis du bytter ut plastlistene på den eventuelle b4-fangeren din så kan du få slik som han har.

Gjort det selv på min, pga oppgradering til S2-lykter og da må man flytte blinklys til i frontfanger.

Cabben har ikke lik fanger da den enten har en tidlig coupe-fanger, s2-fanger eller "rs2-light"-fangeren.

Denne fronten han har er forøvrig orginal V6-front med hvite blink.

Den fronten er Røddig å se på da :) jeg liker ikke V6 avanten med de oransje blinklysa, det kler ikke bilen :/ For å si det sånn, så har jeg ønska meg den bilen jeg har i dag siden jeg var 13 år gammel ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår