Gå til innhold

Bilder av forumets 80, 90, coupe, S2 & RS2

Ranger emnet


Johnsen2k

Anbefalte innlegg

  • Svar 232
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, men burde kjøpe noe som ser "orginalt" ut, er så stygt med sånn jalla-styling XD

 

Jeg kjøpte nye orginale lister da NBS ikke hadde disse ifra V6en, kun de vanlige, og de med kun hull til tåkelykt.

Mener det var 700,- per stk eller noe...(minus evnt. rabatt), men så fikk jeg solgt de gamle listene mine, så det ble ikke så aller værst pris:)

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

jeg vil ikke anbefale og poste bilder av at du ligger i 170km/t inne på ett så åpent forum som dette. Temmelig mange fler enn oss medlemmer som sitter og titter på hva folk poster og skriver.....

 

bare ett tips.....

 

Skal ikke være noe politi jeg og si at jeg alltid holder fartsgrensa.... Men vil ikke anbefale noen og legge ut bilder av "råkjøring"....

 

Men så lite økonomisk ut :D 2,5liter på mila.... liker sånt :D

Endret av Lars Erik Johannesse

95` VW vento

95` Audi S2 avant

97` MB C200

Tidligere biler:92`Toyota Corolla, 98` Audi A6 1.8TQ limo, 94` Audi 80 1.9TDI avant, 89` VW Polo 1.3FOX CC - 98` Audi A6 1.8TQ limo - 89` Audi 90 quattro 2.3 10v - 87` VW Passat GT5 Syncro stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil ikke anbefale og poste bilder av at du ligger i 170km/t inne på ett så åpent forum som dette. Temmelig mange fler enn oss medlemmer som sitter og titter på hva folk poster og skriver.....

 

bare ett tips.....

 

Skal ikke være noe politi jeg og si at jeg alltid holder fartsgrensa.... Men vil ikke anbefale noen og legge ut bilder av "råkjøring"....

 

Men så lite økonomisk ut :D 2,5liter på mila.... liker sånt :D

 

Takk, setter pris på at du sier det ;) men jeg har jo rettslære på skolen da, lærer litt der vettu ;) de mangler bevis da. Er det gjort i norge ? er det jeg som kjører, eller er det i det hele tatt bilen min det er snakk om ? jeg kan juge om det vettu :D men takk for tipset <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår