Gå til innhold

Bilder av forumets 80, 90, coupe, S2 & RS2

Ranger emnet


Johnsen2k

Anbefalte innlegg

  • Svar 232
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen bilder av min da :) kjøpte den får ca 3uker siden og har ikke gjort så veldig mye me den, men er bare 16år så har god tid:) 1990 2.0e b3

 

24032009352.jpg

 

DSC_0298.jpg

 

DSC_0286.jpg

 

DSC_0288.jpg

 

DSC_0274.jpg

 

blei mye bilde men ja, de går vell greit

BMW Asyl-Edition med turban og interkurder,

Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram

og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den så hel og fin ut :) Bra kjøp !

Fine felger var det på den også ;)

 

ja e ikke nokke å si på de, å får en fin liten pris som 7000 ferdig eugokjent og med O.Z felgane me nye dekk femme og littt anna dill:) bare å følge me i prosjekttråden de

BMW Asyl-Edition med turban og interkurder,

Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram

og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Heisann, lurte på om noen har en lås til bakluka med nøkkel? kjekt å ha :P Har lås, men ingen nøkkel :P kan jo muligens få noen til å file en nøkkel..

 

men men, har lakka litt på bilen, ikke hatt på klarlakk på det på hjulbuene eller på bakdøra! Har pussa vekk rust, sparkla og lakka det :D

JA! JEG VET JEG IKKE ER NOE PRO I DETTE!

Taket, fant ett hull i lakken der..

24044.jpg

Hjulbuen

24042.jpg

Bilen i seg selv

2404.jpg

 

Tenkte også på å få tak i noen nye (brukte, men nye for meg) felger, har mest lyst på 17-18", men fant noen greie 16" til en fin pris :D

 

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2143823

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut nettbutikken til Sharif, 18" til 695 kr stk, billigste jeg har sett =) Mange å velge i og til samme prisen.

Audi A6, 2.4 1998

Audi 80 Cabriolet, 2.3 1992

x Audi 80, 1.8S 1987, Audi 100, 2.2 E 1983, Audi 80, 1.6 CL 1980

”The Hills are Alive with the sound of Horsepower” -J.Clarkson, driving in the Swiss Alps

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var billige felger, men når jeg søkte på felger, da måtte jeg jo søke med 1995 modell, men de er jo relativt like med min 1991.. så vet jeg at boltsirkelen er 4-108, men så den eneste felgen jeg kunne tenkt meg å hatt, så stod det bare 4-100 -.- Men billige felger var det! Ca. 2500+ 4500 for det billigste av felger å dekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår