Gå til innhold

The Real Fuchia coupe


Mr.NSX

Anbefalte innlegg

jeg kan med hånda på hjertet si, at den oppfatningen du har av bilene til tore, er det mange som har om din også..

 

Folk er forskjellige, så men hva du vil, tror ikke akkurat tore eller andre bryr seg, hverken deg eller meg :P

 

Å til å være en B16A2 motor som kun er NA trimmet, så går denne dritbra!

 

Det kan jeg skrive under på !

 

Tore er i tyskland å henter flere biler nå, så han svarer vel når han er til lands igjen ;)

 

 

Nja. bila mine er bygd for et formål i grunn. jeg bygger dem selv

og jeg bygger på en onkli måte. dvs alt det som SKAL være på en bil og ikke den typiske jeg styler med senkesett og lambodører type grejer..

 

Jeg er seriøst nysjerrig. jeg så også en sånn civic som hadde no kort lakert på sia.. så ut somen lasvegas wannabe no slag. så ikke ut for en femmer..

 

 

regner med at det er av samma typen bilbygger som denne!?

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 512
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nja. bila mine er bygd for et formål i grunn. jeg bygger dem selv

og jeg bygger på en onkli måte. dvs alt det som SKAL være på en bil og ikke den typiske jeg styler med senkesett og lambodører type grejer..

 

Bilen er nok også bygget for oppmerksomhet. Hvilket den fungerer utmerket til - du gir den også oppmerksomhet. All PR ogsåvidere.

Har selv kjørt den, og det er ikke noe å si på evnen til å tiltrekke seg oppmerksomhet i det hele tatt. Mission accomplished. :)

 

At _du_ mener _din_ bil er bygget på den eneste riktige måte er ikke relevant i saken. Hadde vi hatt en fasit på det, hadde det kun eksisistert et fåtall bilmodeller.

Trondelond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Står en helt original motor i den nå, så det er ikke så rart.

 

Men synd og høre at han ikke tar vare på den.

 

er ikke det samme nå nei..

blir så irritert på sånne folk,kjøper seg fine biler å ødelegger dem..

- Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=-

x Volvo 240gl 87mod

x Volvo 245gl 85mod

x Volvo 240gl 83mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
jeg kan med hånda på hjertet si, at den oppfatningen du har av bilene til tore, er det mange som har om din også..

 

Folk er forskjellige, så men hva du vil, tror ikke akkurat tore eller andre bryr seg, hverken deg eller meg :P

 

Å til å være en B16A2 motor som kun er NA trimmet, så går denne dritbra!

 

Det kan jeg skrive under på !

 

Tore er i tyskland å henter flere biler nå, så han svarer vel når han er til lands igjen ;)

 

denna møkkabilen hans har jo moment som en gressklepper... ser ut som et freakshow og

- '98 520iAT

x '92 525i

<oO=|||=Oo>

BMW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denna møkkabilen hans har jo moment som en gressklepper... ser ut som et freakshow og

 

Men nå er det vel surt også at en 1.6l honda motor med moment som en gressklipper kjører ifra 2 litern din? selv hatt diverse bmw'r og honda... vtec hondaene spiser 320, 325 osv til frokost.

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den har ikke VTI motoren lengre, så den går som en dass nå!

 

Denna bilen her med vti motoren gikk som faaen!

 

Min civic tok bmw 328 lett som faen, dog ikke i toppfart, og min var org, kan tenke seg hva tore sin hadde gjort da med over 190 hk i motoren!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denna møkkabilen hans har jo moment som en gressklepper... ser ut som et freakshow og

 

Kall det hva du vil.. Men bilen parkere deg... Ikke bare rett fram, men på bane kjører den fra deg.. Det kraftig også.. Husk at Civic veier MYE mindre en BMW..

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår