Fres Skrevet Mai 19, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2006 Hvordan er det å sveise eksosrør? Har kappa røret (ja jeg er dum!) Tenkte det funker å bruke et mig apparat og bare bruke en skjøt som overlapper begge røra. Noen som har prøvd det før? og er den noen som har mulighet til å gjennomføre den jobben?! Send pm, lillestrøm området! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ferrari Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Kan fint migge eksos ja. Det man pleier å gjøre. Ikke noe overlapping. Sett røra mot hverandre og sveis rundt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Ok, takker, skal prøve å få en fia godkjent bursveiser til å ta det idag... savner å kjøre bilen min :'( Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 eller evt ei muffe... Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hva er det? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Ei muffe er en skjøt, som du bare trer begge rørene inni.. Men sveis blir fint det.. Pass på at du bruker lav varme, hvis ikke blir det hull. Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Kan fint sveise med pinnesveis.... no problem. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
virtual Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Personlig liker jeg MIG best :) Siter 1996 Volvo 945 Racewagon X 1986 Volvo 745 Racewagon Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Hørt at det går rett igjen ved å bruke elektrode hvertfall. Må se å få noen med mig til å hjelpe meg snart! Ingen som veit om en som gjør den lille jobben for meg? Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 sitter eksosen på bilen, eller har du det løst? Kan kanskje hjelpe hvis eksosen ikke sitter på bilen. Send PM Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mai 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2006 Pass på at du bruker lav varme, hvis ikke blir det hull. Men for all del ikkje "for" lav varme. Da blir sveisen dårlig. Heller litt mer varme og mindre tid pr. sveis. Innsmelting er viktigt vet du, eksosen rister og tar nedi overalt, stor stress faktor! blah Hull er noe drit. Bruk Colgate morgen og kveld!:eek: Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tortilla Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Ei muffe er en skjøt, som du bare trer begge rørene inni..Men sveis blir fint det.. Pass på at du bruker lav varme, hvis ikke blir det hull. Og pass på å bruke god ventilasjon, røyken fra sveising på galvanisert stål er ekstremt giftig (det meste av ståleksos er galvanisert)..... Tor Siter '88 Astro 4.3 TBI, '89 Blazer T10 4.3 TBI '00 Spacestar,'95 Spacewagon TD, '98 Spacewagon TD,'65 Volvo L3314N '66 Volvo C202 Pickup,'64 REO M621 '73 John Deere 2020 D,'80 Deutz 6808 D 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Takk for alle tips, jeg går i sveisen (:P) nå kl halv 1. Håper det blir bra! Kommer tilbake med resultater :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 Da er sveisen i orden, ble sveisa med elektrode, men det funka fint det å. Tetta rundt med gun-gum. Det fine var at nå som alt er på plass har jeg fått lekasje i lyddempern!!! grrr! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mai 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2006 fia godkjent sveiser som sveiser eksosn din så må du tette med gun-gum? lukter garasje-sveis i lang vei her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg