CarFreak! Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Ganske mye som er patetisk med andre ord:D Siter '10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Er patetisk å rakke ned på biler som eieren selv er fornøyd med. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Hva er patetisk?: Biler som ikke tolles inn og som derfor må kjøres på rødskilt Biler som ikke brukes annet enn 2 ganger i året. Biler som ikke tåler vinter Biler som ruster bare de ser en vanndråpe Biler som leveres med aluspoiler Biler som må ha bodykit for å bli kule Biler som har lexuslys Biler som er billige Biler som er fra korea Biler som har skjermer av plast Biler som leveres med stålfelger Biler som er gule Nye bobla Audi TT Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Syntes det er patetisk å style store tyske stuk med japse plastikk.:puke: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onkel t Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Hva er patetisk?: Biler som ikke tolles inn og som derfor må kjøres på rødskilt Biler som ikke brukes annet enn 2 ganger i året. Biler som ikke tåler vinter Biler som ruster bare de ser en vanndråpe Biler som leveres med aluspoiler Biler som må ha bodykit for å bli kule Biler som har lexuslys Biler som er billige Biler som er fra korea Biler som har skjermer av plast Biler som leveres med stålfelger Biler som er gule Nye bobla Audi TT :hvaskjera Hmm biler som er gule er ikke patetisk vel..... Føler meg litt fornærma nå......hmmm hehe Siter opel omega 94mod. opel manta 82 mod.selges!!!!! ktm 525 exc 03 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nickeline Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Det er vel helst eierene som er patetiske og ikke bilene... Personlig mener jeg det er mer patetisk å kjøpe seg en dyr BMW,Audi,MB e.l for å fremstå som "rik" for så å belåne den til langt over soltaket,enn å kjøre en gjeldfri Polo fra 1990. Det eneste man oppnår med å ta opp lån for å kjøpe seg en dyr bil er jo å fremstå som en som ikke er den smarteste i klassen når det kommer til økonomi,for å fullfinansiere en bil har jo aldri vært spesielt lukrativt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en sei Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Om det ikke var en dumpapp som fløy forbi så synes jeg å ha hørt at du er over middels bilinterressert Nickeline.:uhhmmwhat?: Patetiske biler er stort sett alt fra korea, holder meg på trygg avstand fra disse i trafikken. Som regel lite peiling på både kjøp og bruk av bil eierne av disse.. Nedstylede ungdomsbiler som hver vår må utrustes med ny lakk og glassfiberbiter til tross for en ellers forfallen bil. Store bensinslukende pickuper som aldri lastes eller som du aldri finner parkeringsplass med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exEleC Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Ingenting som heter patetiske biler, bare patetiske eiere, evt. patetiske kjøpere. Siter En vakker dag så får jeg nok lappen på bil .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jiggah Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Lexuslykter er patetisk. Å mene man får mange hester av filter og eksos er patetisk, er vel kanskje mere eierne dette, men... 240 som det er brukt masse penger på å få "fine". Og deretter ha i en shabby gasserturbomotor og ha kjøreegenskaper som en hund på syre, er patetisk. Kia er patetisk. Samme er Ssang Yong og Hyundai. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovlov86 Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Golfer som er så senka at de bruker en time over hver fartsdump. Ssangyong Rodius. Siter [x] 2 x 1984 Volvo 240GL [x] 1987 Toyota Camry 2,0 XLi [x] 1980 Volvo 245 L [x] 1994 Ford Scorpio CLX [x] 1995 Honda Accord 2,0iLS [o] 1991 Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Så det hadde ikke vært patetisk om det var en tvåførr som var så mye senket at den hadde brukt en "time" over hver fartsdump, mener du? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Det er vel helst eierene som er patetiske og ikke bilene... Personlig mener jeg det er mer patetisk å kjøpe seg en dyr BMW,Audi,MB e.l for å fremstå som "rik" for så å belåne den til langt over soltaket,enn å kjøre en gjeldfri Polo fra 1990. Det eneste man oppnår med å ta opp lån for å kjøpe seg en dyr bil er jo å fremstå som en som ikke er den smarteste i klassen når det kommer til økonomi,for å fullfinansiere en bil har jo aldri vært spesielt lukrativt... Tror du at allle låner penger for å fremstå som rik? Jeg kunne godt tatt billån for å kjøpe meg en nyere bil. Jeg tør påstå at det er litt lurere å kjøre en ny audi, bmw, VW el. med kollisjonsputer på alle sider, beltestrammere, deformasjonssoner etc. enn å kjøre en gjeldfri polo. Hva foretrekker du? Gjeldfri og død eller levende og gjeld? :P Bil handler om følelser. Om noen prioriterer å kjøpe en dyrere bil enn de har råd til, må de da få lov til det. Ingenting er som en ny bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toreso Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Syntes det er patetisk å style store tyske stuk med japse plastikk.:puke: Sååå enig! Plastic-fantastic i det hele og store (skal være gjennomført!) - Ugjennomført styling - Plastikraketter uten felger eller senkinig - Biler med speilsota ruter eller helt svarte ruter fulle i luftbobler - Eksospotte større enn 3" - Chrome hjulkapsler - Dekaltrim - Alu. vinge (topper kaka om det er det eneste som er gjort med bilien + lexuslykter) - Biler med anlegg der du kun hører BASS!!! - Lexuslykter - "Sportsbiler" med fwd (tenker på huyndai coupè o.l.) Og mye annet! Siter 1984 Volvo 360 2.0 1993 BMW 318is 1991 MB 190E 2.3 Sportline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Mao, alt man ikke liker selv er patetisk? Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 Mao, alt man ikke liker selv er patetisk? jepp, fikk ikke du memoen om det? kom sammen med den om at alle andre en deg selv er idioter i trafikken memoen. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg