Gjest 426hemi Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 De som bruker 200000+ på en ny liten møkkabil istedenfor en noen år gammel grom bil, har jeg svært lite til felles med tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Folk som forguder BMW og tror at det er de eneste bila i verden som tilbyr kjøreglede, er patetiske. (Jeg er STOR BMW fan, men finnes grenser for sort/hvitt tenking). Dette er jeg helt ENING!! fyfaen så mye drit det kan komme ut av en bmw eiers munn!! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David_G Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Må vel tåle mye dritt fra forumbrukerne her nå men biler som koster under 20k som brukes mange, mange surt oppsparte penger på, i desperat håp om å gjøre bilen fetere. En gammel Corolla eller 240 eller whatever, begynne å "bygge på den" med sportsratt, sportsstoler, bytte girkule på den osv. Sorry, men bilen blir ikke fetere av slikt. La vær, spar heller pengene og ta steget opp til nyere og bedre bil! Porsche Boxster og Caymann er patetiske biler. Hvem kjøper disse? De som ikke har råd til sjefen over alle sportsbiler, 911. Folk med E39 540 med kompressor som tror at de har en M5, er patetiske. Folk som sier Ferrarier og Porscher er penisforlengere, er PATETISKE med store bokstaver. Jeg ler av de som sier det. Kjør en real Ferrari, og få smaken av en ekte gatebil. La 911-ånden snike under huden din, og du lengter tilbake til følelsen. Folk som ler av Hondaen min "bare en Honda" er patetiske, uvitende om Hondas racinghistorie. Folk som forguder BMW og tror at det er de eneste bila i verden som tilbyr kjøreglede, er patetiske. (Jeg er STOR BMW fan, men finnes grenser for sort/hvitt tenking). Biler med alu-vinge og under 200 hk pr. tonn, er patetiske. Folk som sier at FWD suger og RWD er best, er patetiske. Folk som kjører forrige generasjons BMW eller Mercedes, og tror de har en feit bil, er patetiske. Skal du leke konge i en BMW eller Mercedes, må du ha den modellen som selges ny i butikken, kompis. Gamle bimmere og mercher kan hvem som helst kjøpe. Ekte BMW og Mercedes folk kjøper bila nye fra butikken, og tåler verditapet. Lamborghini Gallardo er patetisk. VAG produkt med Audi instrumenter!!!! WTF!! :) jeg synes at de som du skreiv der er patetisk jeg:asshole: Siter It`s hard to tell if a man is telling the thrut, when you know you would lie if you where in his place Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Selv mener jeg at det ikke finnes patetiske biler, bare patetiske eiere. Amen! :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furiaman Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 f.eks S2 merke på en orginal audi 80 synes jeg er patetisk.. enten har du S2 eller ikke.. Siter 2002 Chevrolet Tahoe 5.3 V8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 hehe..det er IKKE det samme! NEI!! denne trådens dummeste utsagn! og her er det faen meg mange dumme utsagn...!!! Det er jeg faen meg enig i! Jens fikk prisen får trådens mest patetiske innlegg..:boxers Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Det er som oftest eieren som er patetisk, ikke bilen.. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Det er som oftest eieren som er patetisk, ikke bilen.. Eller hva eieren gjør med bilen... Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kennyo Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 SUV'er som ikke kan brukes i terrenget, eller SUV'er som kan brukes i terrenget i utgangspunktet, men som eieren setter på lavprofildekk på! DET er patetisk! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Må vel tåle mye dritt fra forumbrukerne her nå men biler som koster under 20k som brukes mange, mange surt oppsparte penger på, i desperat håp om å gjøre bilen fetere. En gammel Corolla eller 240 eller whatever, begynne å "bygge på den" med sportsratt, sportsstoler, bytte girkule på den osv. Sorry, men bilen blir ikke fetere av slikt. La vær, spar heller pengene og ta steget opp til nyere og bedre bil! Porsche Boxster og Caymann er patetiske biler. Hvem kjøper disse? De som ikke har råd til sjefen over alle sportsbiler, 911. Folk med E39 540 med kompressor som tror at de har en M5, er patetiske. Folk som sier Ferrarier og Porscher er penisforlengere, er PATETISKE med store bokstaver. Jeg ler av de som sier det. Kjør en real Ferrari, og få smaken av en ekte gatebil. La 911-ånden snike under huden din, og du lengter tilbake til følelsen. Folk som ler av Hondaen min "bare en Honda" er patetiske, uvitende om Hondas racinghistorie. Folk som forguder BMW og tror at det er de eneste bila i verden som tilbyr kjøreglede, er patetiske. (Jeg er STOR BMW fan, men finnes grenser for sort/hvitt tenking). Biler med alu-vinge og under 200 hk pr. tonn, er patetiske. Folk som sier at FWD suger og RWD er best, er patetiske. Folk som kjører forrige generasjons BMW eller Mercedes, og tror de har en feit bil, er patetiske. Skal du leke konge i en BMW eller Mercedes, må du ha den modellen som selges ny i butikken, kompis. Gamle bimmere og mercher kan hvem som helst kjøpe. Ekte BMW og Mercedes folk kjøper bila nye fra butikken, og tåler verditapet. Lamborghini Gallardo er patetisk. VAG produkt med Audi instrumenter!!!! WTF!! :) Apropos patetisk... Jeg synes det er temmelig patetisk å skryte på seg en NSX man aldri har hatt for så å være storkar og fortelle andre at de er patetiske med sine biler... Men det er vel bare meg.. Heller en kjedelig bil enn en skybert-bil. :) Siter -81 Lada 1300S En rullende livsstil -07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car <<=== Stripa, verdens kuleste kattepus! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 jeg synes at de som du skreiv der er patetisk jeg:asshole: x2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharp Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Jeg syns det er patetisk når man setter på senkesett og 18" felger på familiebilen og klager over hvor dårlig asfalt det er i landet vårt. Jeg syns det er patetisk å ligge bak en "rask" bil når den må stoppe opp og kjøre sidelengs over fartshumpan for at ikke plastikken skal slå nedi. Siter 1996 850 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Pappagutter i dyre biler, som driver å ypper seg i lyskryss, men blir frakjørt på svingete veg, av en gammel dieselmercedes. Merk:lyskrysset i i Ila og ut til fergeleiet på flakk. Biler med stort annlegg, lambodører, styling og liten motor og dekaler. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Biler med så mye plastikk at bilen må kjøre i skilpadde-tempo over den minste fartsdump...det er patetisk det, eller hva? Da kjører jeg heller en bil som har uorginalt 1m bakkeklaring og hopper over i stedet for. (Sparer tid:) ) Folk som kjøper seg bil til 3mill for å skaffe seg damer...huff huff. slik som Mujaffa! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 13, 2006 Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 folk har glemt spørsmålet, en patetisk bil er ikke det samme som en patetisk bileier. Patetisk bil: Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg