Roberto Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Jadda, skulle kjøre ut av depo til startstreken... mhm, der står en sky av damp ut på siden, jeg går frem å ser, og der har jeg en foss fra ins. manifold.... pakningen var røket... Det var 1000 kroner rett ut vinduet!!:mad: :mad: :mad: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Ahh så sinnsykt kjipt... Starion'en det skjedde med ? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Originally posted by HiiP Ahh så sinnsykt kjipt... Starion'en det skjedde med ? Volvo 240 forumet ;) ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 faen. jeg som hadde gldea meg til å høre hvordan bilen gikk nå.. kjipt det her:( Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2003 Originally posted by boXer Volvo 240 forumet ;) ;) Hehe! Så det nå.... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2003 Originally posted by Nox faen. jeg som hadde gldea meg til å høre hvordan bilen gikk nå.. kjipt det her:( Skal montere ny pakning og prøve igjen på onsdag! Fy f jeg gleder meg.. responsen på motoren er helt enorm!! AAAAh, måå prøve den!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg