Gå til innhold

U5tabil: Alfa Romeo GTV 116 3.0 - Total restaurering/ombygging

Ranger emnet


U5tabil

Anbefalte innlegg

Det var synd du skulle flytte. Hadde håpet å få se bilen når den en gang blir ferdig. Håper du tar deg en tur til Haugesund med den når den er ferdig :)

 

Ja du kommer nokk til og se den her fordet ;) Jeg kommer nokk til og reise hit iblandt, og kanskje hit på "ferie" da tar jeg nokk bilen med meg i henger. Samt den kommer sikkert til og bli sett på Nordsjøbanen når den kommer om noen få år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Skulle gjerne bedt om hjelp fra en admin til og rydde litt her, eventuelt gi meg tilatelse til og rydde her selv.

 

Det jeg skulle ha gjort er og fjerne alle innlegg skrevet av meg, utenom første tråden som jeg nyligt oppdaterte.

 

Jeg vil ganske snart komme med en stor og forbedret oppdatering som vil gjøre alt mye lettere og siden ingen av bildene fungerer er teksten ubrukeligt og kommer bare i veien for det som kommer.

 

Vegard Kolbeinsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne bedt om hjelp fra en admin til og rydde litt her, eventuelt gi meg tilatelse til og rydde her selv.

 

Det jeg skulle ha gjort er og fjerne alle innlegg skrevet av meg, utenom første tråden som jeg nyligt oppdaterte.

 

Jeg vil ganske snart komme med en stor og forbedret oppdatering som vil gjøre alt mye lettere og siden ingen av bildene fungerer er teksten ubrukeligt og kommer bare i veien for det som kommer.

 

Vegard Kolbeinsen

 

Send oss en mail med instrukser så kan vi rydde for deg :D

info (a) bilforumet.no

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell ser ut til at jeg nå må gjøre noe mere enn bare og lage buret. Jeg må lakke og montere et komplett hjuloppheng på den ene sida. Grunnen er at jeg må finne ut om jeg får nok klaring inni hjulbuen når jeg nå bygger om buret fra 6 til 8 punkt, i tilegg til at jeg skal kjøre med 17" Når jeg bare holdt et hjul inni der med sving så det ut som at det var snakk om kun noen få cm klaring, så kommer det jo ann på hvor mye lengre opp hjulet kommer osv osv. Så for og være sikker må jeg nå bygge hjuloppheng for og avkrefte saken min.

 

Produc%20JS.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at det er så laber interesse for en såpass hvass bil.

Noen som vet noe om denne bilen i det hele tatt?

 

Samme understell som Alfa Romeo SZ, som i sin tid hadde verdensrekord i G-krefter i sving, på seriproduserte biler. Blir vel litt grommere enn det;) Pluss gateslicks, men bilforumet folket bryr seg vel kanskje ikke så mye om biler det ikke står skyline på?

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....men bilforumet folket bryr seg vel kanskje ikke så mye om biler det ikke står skyline på?

 

Stemmer bra,hvem orker å lese i gjennom et slikt prosjekt,som handler om en gammel,rusten,og stygg Alfa..??

 

 

 

 

Og selvfølgelig,det øverste er ironi,jeg følger stadig med,både på CS.no,og her.Herlig prosjekt,gleder meg til å se den ferdig :D

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår