Gå til innhold

Ikke lov å råne i kristiansund

Ranger emnet


eVicez

Anbefalte innlegg

fra å diskutere om råning er lov, til et latterlig inlegg av mangellapp.. mangler vel no anna der..

 

Hehe

 

olehenri

Ricepower

 

Føle mann sæ truffet? blah

 

rice is nice, but nothing beats cubic inches :nono:

Volvo BM 430- 76 mod

Volvo 242 Deluxe 78 mod

Zetor 92 L 84 mod

Fordson Major 66 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

fra å diskutere om råning er lov, til et latterlig inlegg av mangellapp.. mangler vel no anna der..

 

 

men fra spøk til kanon..

 

får håpe og tro politiet i kristiansand kanskje har fått snusen i hva politiet på lillehammer har gjort det siste året.

 

Her også var det mye klager fra folk som bor i området rundt mobil( rånestedet), så politiet tok kontakt med en del rånere, skapte en dialog og innkalte til møte om planer etc til å få ned på støy, klager etc..

Tror det var 66 rånere som møtte opp på det møtet, der det ble presantert hva politiet ville tilby de som var intressert, det var da ferdighetskjøring på en tomt i byen, som faktist det var en del folk på. i vinter arrangerte de kvelder med isbanekjøring. Vi rånerene skrev under på en kontrakt, der vi forplikta oss til å få ned støyen, kjøre som folk, etc.. tror det var et par av de som skrev under som mista lappen el no. Gullrota for de som overholdt kontrakta, ble en dag med kjøring på vålerbanen i fjor høst, med ferdighetskjøring og frikjøring etc..

 

Det samme har de tilbudt oss i år også, var en del som skrev under i år som i fjor..

 

Antall klager og slik hadde også gått betraktelig ned! det er bra, viser at vi rånere faktisk kan være ordentlige folk også, selvsag med visse unntak :P

 

detta vart litt mye rot tror jeg, men, får skylde på en trøtt nattevakt..

God natt! :)

Genialt. Enkelt og greit genialt.

 

rice is nice, but nothing beats cubic inches :nono:

La oss ikke gjøre dette til en volum vs. teknologitråd. Nok av dem :x

 

Just for laughs, there's no replacement for good handling. ;)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er vel bedre at man kjører rundt å prater med venner, enn at man skal drive med narkotika o l?

 

 

Det er så sant som det er sagt! Bilhobbyen er en veldig sunn hobby og har garantert hjulpet mange personer fra å komme i trøbbel.

1984 Recaro T/A 350

 

X - 1982 Recaro T/A

X - 1984 Chevy G20

X - 1969 Custom Beetle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sorry for ot, men fikk bot for ikke lenge siden for latterlige få km over fartsgrensa, deretter kom det en mann å banka på. han var fra Lisens byråe?!? spurte om jeg hadde tv osv, hvor lenge det var siden jeg flyttet osv.. å jeg svarte seff... dårlig tenkt. Fikk kringkastnings avgift idag.. 1000 spenn.. 2 ganger i året .. heia norge

X`er: Din mor og en del Vr6`er

Har og vil aldri ha noe annet en Tysker bil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olehenri: Fyfaen så genialt av politiet og gjøre dette!

Det syns jeg flere skal gjøre!

 

ja syns det selv, fått mer sansen for politiet her i byen nå det siste året, klart, det finnes jo fortsatt drittsekker der og , men de som har med detta å gjøre, all ros til de :)

 

Edit: De greiene er også samarbeid med Statens Vegvesen, og 0visjonsprosjektet i gudbrandsdalen. :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å rydde opp litt her, det er Kristiansund på Møre det er snakk om ikke Kristiansand:nono:

 

Merker det her jeg bor også, 8 mil fra Kr.sund, at purken begynner å bli strengere når det gjelder råning.. Syke regler i Norge..:chairshot

VW Golf Mk3 1.8GL 94mod

Opel Omega 2.0i LS (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går på skole i kristiansund, inrømmer at jeg råner lit av og til. Men min kompis er en fast råner. han blei tatt første natta. det hadde kommet to politibiler den enne spærra i framkant av rånerne og den andre bak så kom det en politiman springende ut med polti "teip" som han sprang med rundt alle rånerne slik at de ikke kunne stikke av. Men visst man skal være like pirkete som politiet så er jo dette unødvendig forsøpling på offentlig plass. Det tenkte de ikke på. skulle tatt kontakt med kripos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går på skole i kristiansund, inrømmer at jeg råner lit av og til. Men min kompis er en fast råner. han blei tatt første natta. det hadde kommet to politibiler den enne spærra i framkant av rånerne og den andre bak så kom det en politiman springende ut med polti "teip" som han sprang med rundt alle rånerne slik at de ikke kunne stikke av. Men visst man skal være like pirkete som politiet så er jo dette unødvendig forsøpling på offentlig plass. Det tenkte de ikke på. skulle tatt kontakt med kripos

Da kan du like gjerne ta kontakt med Säpo (Säkerhetspolisen - svenske svaret på PST, tho) :P

 

Ta heller kontakt med SEFO eller lignende tjeneste for forsøpling i tjenesten. Selv om du får en "Henlagt" i posten.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hua! det var en aksjon av rånere igår... ca. 100 rånere kjørte ei sorgerute fra en plass som er 5km fra byen (futura kjøpesenter), og ned til den råneruta som det ikke var lov til å kjøre mer. Det tok ca. 1-2 timer, og en god del trafikk ble stoppa, og politiet kom ut med 2 sivilpolitibiler =)

H-mjølk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår