Skyline_401 Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 Hei.. jeg skal legge inn et anlegg i en polo 97mod, jeg lurer på hvor det er lettes å legge opp strømkablan fra batteri og inn i bilen.. tanken på airbag.. håper på noen raske svar:D:thanks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 tror det har vært 2 poster nylig oppe om akkurat det samme. Strømkabel i polo 6n. Om det var airbag husker jeg ikke men du kan jo sjekke. søk! Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 ingen problemer det. hatt air bag i alle bilene mine,. ikke hatt noe tull med det. eneste er at du bør lkople fra batteriet før du røsker og sliter i for mye ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Mai 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2006 LÆR DEG Å SØKE! Nå har jeg imidlertid gjort det for deg..... http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=112263 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=108550 Bare koble fra minuspolen på batteriet, så er det ikke noe problem. Airbagen løser du ikke ut ved å tukle med strømkabelen... Men du kan risikere å ryke en sikring, eller "nullstille" ett eller annet shit, slik at du må innom en diagnose-kontroll for å nullstille en evt. feilmelding i aribagen. Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skyline_401 Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 ja.. takk skal gjøre det nerste gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg