Gå til innhold

Hvor får man kjøpt bakrute sjalusi til 240?

Ranger emnet


stand-jo

Anbefalte innlegg

Som topic sier...

 

Og en ting til, hva Gud og hver mann på dette forumet skulle mene om bakrute sjalusi bryr meg midt i "enderøret"... Har sett tilfellene på tidligere tråder...

 

Jeg er bare ute etter laksetrappa... :)

 

Takker for svar! De svarene som er saklige iallefall... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er sjalusi å laksetrapp er den på bilde? hva er sjalusi da:p ? tehe.. har ikke så peil..

Sjalusi er det egentlige navnet. Var oprinnelig ment for å beskytte mot sol for passasjerene i baksetet.

Etterhvert har dette blitt sett på som harry og har blitt sjøvet bort.

Dem er nå mest kjent for navnet Laksetrapp da det likner, men laksetrapp er mer et slengord for det opprinnelige navnet bakrutesjalusi. :)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig.

Er det vanskelig for noen å akseptere at ikke alle liker det samme som dere "normale" folk?

 

Vil han ha sjalusi, så fanken la han få det.

Hjelp han istedet for å forsøpple han.

Begynner å minne meg om mopedportalen dette her.

 

Takker Malone. :) Synes ikke denne tråden har blitt like hardt utsatt som andre. :thumb

 

Men må vel kommentere att "Jalla-preget" på laksetrappa er vel litt av hensikten med at jeg skal ha den. :D hehe Jeg husker at da jeg var liten unge på begynnelsen av 90-tallet syntes jeg sjalusi noe av det tøffeste biltilbehøret ("stylingen") jeg visste om... ;) hehe. Er vel en kombinasjon av nostalgi og høy harryfaktor som gjør at jeg bare må ha en... :thumb

 

Uansett: Noen liker det, andre ikke... SAMME hva det gjelder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår