FiveTen Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Har hørt flere og lest her at folk sier at det elektriske kan være vanskelig ved motorbytte, til for eksempel en FT-motor. HVOR vanskelig er det egentlig? Jeg er elektrikker og lurer på hvor vanskelig det egentlig kan være da!?!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 det er ABSOLUTT ikke så ille som folk skal ha det til om man har koblingsskjema(er) og det man trenger av plugger og ledninger. Det er visse individer som ikke vet forskjellen på rød og grønn overledning, vettu! For ikke å snakke om hvordan man bruker kabeltøyetanga og lysrørbøyer'n... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 du er elektrikker? da er det ikke store jobben. det som må gjøres er å strekke og kopple opp hjernene, motorstyring og liknende. er gjort på en dag.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 jeg er også elektriker og jeg ser heller ikke det store problemet.. men kan man ikke det, så kan man ikke det.. det har jeg erfart på jobben.. *folk som tror de er elektrikere sålenge de kan koble to ledninger ihop, er jo bare å tvinne de sammen å sleng en rull teip på så holder det sikkert 230Volt......* :hvaskjera Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo740Turbo Skrevet Mai 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2006 sier som VCE , har du koblingsskjema og litt teknisk innsikt går det flott , bygde om fra K til F i den forje toførren min.. ein kveld det!! Siter Toyota Cressida Volvo S60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FiveTen Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Bygde om fra K til F???? Hva trengs da? Er det dyrt/vanskelig? (jeg er forresten ikke elektrikker men automatiker, men er nesten det samme! =p ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet Mai 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2006 Bygde om fra K til F???? Hva trengs da? Er det dyrt/vanskelig? (jeg er forresten ikke elektrikker men automatiker, men er nesten det samme! =p ) å du din luring! Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg