Stingah Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Jeg er meget spent på å høre! Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 nå har jeg fått tidspunkt for levering... ca 2100 imorgen kveld... hihi Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aftab187 Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Ja, hva skjedde? Kom igjen er ûber spent.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 En svart lakkjobb inkludert litt karosseriarbeid i Norge koster 10tusen ja..Ihvertfall det jeg måtte betale.. Bra karosseriarbeid, men ikke fullt så god lakkering. Fornøyd alikevel.. Sort farge er ikke lett.. Klart det er billig i østblokken.. Hvis en månedslønn er 2500-3500kroner. Er det jo klart de står på litt for 10.000,- ikke sant? Nesten det samme med endel av de som kommer hit.. Mange nordmenn klager på at de utenlandske bare får 50-80 kroner timen + losji. Kaller det sosial dumping.. Det er litt feil, for mange av disse tjener jo et årsverk i løpet av 2-4 måneder.. De lever jo som krøsus når de kommer hjem. Hadde en kar på min gamle jobb, som var spesialist på en type dreiebenker laget i Slovakia. Han kom opp for å helkalibrere en dreiebenk. Han jobbet for 130 kroner dagen. Han fikk lyst på en røyk i pausen, og holdt jo på å få slag stakkar.. Nesten en dagslønn for en pakke røyk.. Hjemme betalte han 17 kroner eller noe slikt.. En kar fra fillipinene som jobber som maskinist for et norsk rederi, på norsk båt, tjente 170 tusen i året.. Han jobbet i 8mnd, og var hjemme i 4 mnd.. For den lønnen hadde han HELE familien boende i villaen sin.. 350kvadrat, 27 personer, basseng, privatsjåfør, Rollse Royce og 2 tjenere.. Alt betalt av han.. Ingen andre jobbet.. Sosial dumping.. . Yes, det er Norge det.. Sorry at jeg gikk off-topic.. Fikk bare så innmari lyst til å nevne det.. Har ingen problemer med å sende bilen min avgårde for lakkering selv.. Så akkurat reklame på tv, at 1881 / gule sider, fra nå av skulle gjelde hele verden.. ?? Tydeligvis ikke helt oppe å gå enda det da... Her er forresten GULE SIDER ESTLAND.. Kan søke på engelsk, men jeg fikk ikke så mye fornuft ut av det.. Prøv selv..! http://www.telemedia.ee/telemedia.php?〈=en Fant linken HER: http://www.sol.no/oppslagsverk/telefonnumre/#europa_gule Også veldig offtopic, men ville bare si at det er for at utlendingene ikke skal ta alle de norske arbeidsplassene at man skal ha prisen opp på norskt nivå! Da vil det ikke bli like atraktivt å ha utlendinger til å arbeide og nordmenn får beholde arbeidplassen og levebrødet sitt! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Jeg forventer bilder av bilen her PerryZapire Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 ja igår sa dem at dem skulle være her rundt 2100... snakka med dem istad og dem passerte kongsvinger for litt siden :D Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 detta her blir spennende ! har ikke fått med meg hva slags farge du har fått den lakka i ? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aftab187 Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 detta her blir spennende ! har ikke fått med meg hva slags farge du har fått den lakka i ? La det bli en overaskelse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 hehe... er ikkeno superspennende... ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 Du legger ut bilder?mange som venter spent på resultatet nå.har du noen bilder av bilen før du sendte den av gårde?hadde vært gøy og se før og etter bilder veitu ;) Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 http://groups.msn.com/PerrysPlass/calibraprosjektet.msnw her er det ca 60 bilder av bilen fra dag 1 :) LEgger ut bilder ja... ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 hvis du hadde lest litt så hadde du sett at ETA er ca 2100 +- Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 hehe neida... maks 2 timer bare :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aftab187 Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 5 min igjen.... :worshipbm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 nå har du vel fått den.. men skal gi deg noen min til å ta bilder :p håper du har det klart hvor du lakkerte den nå da :p Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg