aftab187 Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Vel nå har jeg så og si gått igjennom de fleste tråder om lakkering av biler i utlandet og mest Polen/Litauen. Konklusjonen jeg kom fram til er at de fleste "skjenner" noen som har fått bilen lakkert nede i øst-Europa. Noen ganger så har det vært bra resultat andre ganger dårlig. Det jeg lurer på, er det noen som vet om noen seriøse prisgunstige lakkerfirmaer i Polen. (Navn, adresse,telefon). Vil ikke vite at du skjenner en som har lakkert i Polen, vil vite hva firmaet heter. mvh Aftab187 EVT hvis jeg velger å dra ned til Polen, så skal jeg lage en guide om billakkering i Polen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Hvorfor reise til Polen for lakkering? Skal du ha veldig dyr lakk eller? Hvis resultatet ikke blir topp så er det jo en lang tur bortkastet? Dessuten, kjøre hjem fra Polen til Norge med nylakkert bil, kanskje i regnvær og slikt også... Blir vel litt galskap..Eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 er du klar over hvor billigt det er i polen skifter lister plokker av alt. for 7 tusen bare helt rått.får en kliss ny bil for 7 laken,plukker ut motor også inntriør alt Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Hiver meg på her. Har kjempelyst å høre om det er noen som vet om et skikkelig firma. Betaler gjerne litt ekstra for å være sikker på at det er kvalitet :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 kommer med tilbakemelding og navn rundt 16-17mai når bilen min kommer hjem. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikGT Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 Ok.. Visste jeg ikke.. hmmm kanskje noe å tenke på hvis jeg får kjøpt meg en bil jeg virkelig vil ta vare på.. Full lakkering med ribbing av ting koster jo fort 20-50tusen her.. 20tusen hvis interiør og motor blir i bilen.. Med mindre man skal lakkere den "svart" da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 min skal det byttes hjulbuer på, kanaler skal sveises og utover det skal bilen hellakkeres (originalfargen) og full rens innvendig... inkl. frakta av bilen så kom det på 13000kr så er MASSE å spare hvis folka er flinke... så spørs om den ser ut som ett helvete eller om den ble bra når jeg får den igjen... ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 min skal det byttes hjulbuer på, kanaler skal sveises og utover det skal bilen hellakkeres (originalfargen) og full rens innvendig... inkl. frakta av bilen så kom det på 13000kr så er MASSE å spare hvis folka er flinke... så spørs om den ser ut som ett helvete eller om den ble bra når jeg får den igjen... ;) Den ser sikker pen ut når den kommer tibake:)hvordan type bil er det? Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 vel hvis referansene stemmer så vet dem hva dem driver med iallefall... er visstnok ett verksted som blir benyttet av diverse forsikrings selskaper i tyskland faktisk. Det er min kjære blackie a.k.a black shit:) Calibra Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Hvordan gjøres det med frakt? Du hadde ikke gjort noe forarbeid? Om jeg skal lakkere kjærra mi er det MANGE småhakk og småbungler jeg vil ha sparkla igjen. Gjør dem det eller? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Jeg gjør ingenting selv :P eneste var å fylle bensin før dem dro :P Jeg var heldig siden det er endel slike her borte som jobber her av og til så jeg fikk en av dem til å ta med bilen :) kjerringa til en kollega faktisk ;) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 perry, hvor i polen ligger dette? har du noen adresse? skulle sett på kartet hvor langt det evt er å kjøre. (jeg bor for tiden i københavn så det kan jo bli bare en liten søndagstur:)) Vurderer å ta med denne karn og få den svart met. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 er i estland... fikk dem til å konkurere litt.. dem og ett firma i gdansk i polen. Husker ikke hva det her der men det er 30mil fra der fergen går inn iallefall. kan leite opp litt opplysninger ikveld :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 ok. så det er i estland din bil er. Vet du om dem i gdansk er seriøse da? har du hørt andre som har vært der? Finn gjerne info om dem i gdansk ja. er jo bare en liten fergetur og et par timers kjøring:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Mai 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2006 Skal undersøke litt... jeg fikk iallefall inntrykk av at dem i gdansk var OK... men jeg tørr ikke å si noe. Pen bil forresten :) Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg