Kastel Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Av nysjerighet må jeg bare spør om det er noen som har gjort det?Brukt feks 760 Bakaksling eller granada,bmw.. Regner det er en del arbeid med det her lage nye fester osv :cool: Har i hverfall lest mange forum å har ikke sett noen gjort det til no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Det er en i sverige som har bygd om en 244 til 242 med jaguar bakstilling, finner ikke linken akkurat nå... Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Jeg så en gang en bil med multilink... (200 serie) For all del, det er lagt fra umulig, men det krever nok en del timer, samt du må jo kunne litt om vinkler og måle deg frem, tilpasse stag, lage fester i karross, o.l. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 det er fordelen med jaguar-bakstillingen - den har egen krybbe å ligge i... EDIT: Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ben are Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Men hva er vittsen???? Siter Takk til Team Turbo Tromsø og PST performance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Bedre veigrep? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 hvis man vil ha jaguar bkastiling... hvorfor kjøpe ikke kjøpe seg en jaguar da? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 en får sykt mye bedre veigrep med delt bakaksel med litt negativ camber.. bruk multi link akselen fra 960 eller no... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Myk aksling? En ifra ahlgrens biler da? Multilink er piss bare så det er sagt,veier 1 tonn også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oyvind ludvig otterlei Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 en får sykt mye bedre veigrep med delt bakaksel med litt negativ camber..bruk multi link akselen fra 960 eller no... Hmm...??? Hvorfor er ikke de med delt bakaksel konkuransedyktige i bakkeløp og sprint rally?? "volvo" Den stive bakaselen er ikke dum den du! Men når det gjelder komfort så er delt bakaksel suveren ener. Siter Ludvig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Må i så fall bruke en som ikke veier så mye. F.eks Nissan 200sx/Skyline Gts har sine i krybbe, de tåler juling og veier ikke så langt unna en 240 aksling. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kastel Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Nei det var bare en tanke jeg hadde når jeg mekka på en granada å lurte på hvor ikke volvo har brukt myk baksling på 200 serien.Hadde vært kult da å ja klart må man vite hva man styrer med å tviler ikke på veigrepet blir bedre det er vel litt av vistsen med mykbaksling med hehe. Hadde jeg hatt tid å plass å ikke minst kunnskapen så tror jeg skulle ha byggd om en 242 til mykbaksling å stæsja den litt opp etter det hehe men man trenger penger oxo så får håpe noen på forumet finner på å prøve hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 det er fordelen med jaguar-bakstillingen - den har egen krybbe å ligge i... EDIT: tåler de er noe børning da?:D til bane bruk og slikt sier det seg jo selv at delt aksling sitter bedre enn stiv, og da har du jo faktiskt litt justeringsmuligheter istedefor at "sånn er det og sånn blir det" som en har med stiv aksling.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 En gang for noen måneder siden var det en som annonserte en 93-modell 240 stasjonsvogn for salg på finn/bil. Det ble påstått blant annet noe om bakaksel - se kopi nedenfor - som jeg synes virket litt suspekt. Hva tror dere? "HAR SIKRE OPPLYSNINGER OM AT DET ER 4 ELLER 5 BILER AV DENNE MODELLEN REGISTRERT I NORGE! 93 JUBILEUM HERREGÅRDSVOGN-AUTOMATGEAR-INJECTION-KICK DOWN-KATALYSATOR OSV. EN SJELDEN BIL I NORGE. EN "AMERIKANISERT" VOLVO MED uavh bak- aksel som gir en DUVENDE KJØREFØLELSE- EKSKLUSIVE SETER-PENT INTERIØR-VOLVO AVSLUTTET 240-EPOKEN MED "ET LEKKERT DYR"-EN BIL SOM BLE FOR KOSTBAR MED NORSKE AVGIFTER-I USA ER DETTE EN BIL MED HØY STATUS-IKKE RUST- BRUKER IKKE OLJE-EN MILSLUKER-H.B.O.9500.- LISTEPRISEN PÅ BILEN ER PR 3.OKTOBER I ÅR KR 40.000,- FORELIGGER SKRIFTLIG FRA FRA VOLVO-BILBUTIKK 1. GRUNNEN TIL AT PRISEN ER SATT LANGT UNDER MARKEDSPRIS: TRENGER PENGER RASKT_ KAROSSERIET HAR NOEN SYNLIGE SKADER" Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 En gang for noen måneder siden var det en som annonserte en 93-modell 240 stasjonsvogn for salg på finn/bil. Det ble påstått blant annet noe om bakaksel - se kopi nedenfor - som jeg synes virket litt suspekt. Hva tror dere? "HAR SIKRE OPPLYSNINGER OM AT DET ER 4 ELLER 5 BILER AV DENNE MODELLEN REGISTRERT I NORGE! 93 JUBILEUM HERREGÅRDSVOGN-AUTOMATGEAR-INJECTION-KICK DOWN-KATALYSATOR OSV. EN SJELDEN BIL I NORGE. EN "AMERIKANISERT" VOLVO MED uavh bak- aksel som gir en DUVENDE KJØREFØLELSE- EKSKLUSIVE SETER-PENT INTERIØR-VOLVO AVSLUTTET 240-EPOKEN MED "ET LEKKERT DYR"-EN BIL SOM BLE FOR KOSTBAR MED NORSKE AVGIFTER-I USA ER DETTE EN BIL MED HØY STATUS-IKKE RUST- BRUKER IKKE OLJE-EN MILSLUKER-H.B.O.9500.- LISTEPRISEN PÅ BILEN ER PR 3.OKTOBER I ÅR KR 40.000,- FORELIGGER SKRIFTLIG FRA FRA VOLVO-BILBUTIKK 1. GRUNNEN TIL AT PRISEN ER SATT LANGT UNDER MARKEDSPRIS: TRENGER PENGER RASKT_ KAROSSERIET HAR NOEN SYNLIGE SKADER" Vel,suspekt.Disse gutta som skriver med store ord(og bokstaver) er som oftest noen spesielle gubber. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.