Gå til innhold

Begynt på 264'en min

Ranger emnet


Muzaki

Anbefalte innlegg

Har vel mer eller mindre stått siden 94 tror jeg...

Kjøpte den i fjor jeg. Så den har bare stått en vinter hos meg.

 

Er endel mose rundt omkring ja.. må jo beholde den hekken der :)

 

Må bytte kanaler, hjulbuer og brønner, men ellers ser den ikke så verst ut..

 

må også få fikset framsetene, så hvis noen vet om noen sorte skinnstoler til overs, så er det bare å si ifra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prosjekter om flotte 260er liker jeg :)

Gule markeringslyset bak er vel ikke originalt?

Pleier vel å være røde?.

 

Uansett, hva er planene videre? Lakkere i samme farge? fungerer motor og drivakslinger? Interiørt?

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prosjekter om flotte 260er liker jeg :)

Gule markeringslyset bak er vel ikke originalt?

Pleier vel å være røde?.

 

Uansett, hva er planene videre? Lakkere i samme farge? fungerer motor og drivakslinger? Interiørt?

svenske biler *Volvo 240* har gule markeringslys der bake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De el-speilen som sitter der skal byttes ut. Er litt skadde. Har ett par strøkne liggende.

 

Markeringslysene ser orginale ut ja, og det er tydeligvis en import.. blinklysene foran var skrudd på plass, men ikke koblet til..

 

Motoren går veldig fint, og var veldig villig til å starte etter en vinter. Girkassa er kanskje gåen. Satte seg fast i drive når jeg kjørte den frem, men er jeg heldig, så kommer den seg etter litt omsorg.

Tenkte å beholde orginal motor og kasse, og orginal farge. Litt usikker på "rustsamlerene" på hjulbuene, men de er jo orginale..

 

Innvendig så er ikke framsetene noe særlig fine, men får få tak i nye, eller lappe de. Dørtrekkene er av en eller annen grunn ikke i sort skinn? Er i tja... billig lys blå?? Har komplett interiør fra nyere 264 med sånn mykt stoff, men har ikke kommet så langt i planleggingen ennå.

 

Testet alt elektrisk, og det fungerer også som det skal... ellers så har jeg jo dobbelt opp av alt (utenom til takluka da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia! Sjelden modell. Gå for original!

 

Angående markeringslysene: Det kan se ut til at det i Sverige ble påbudt (?) med lys som skulle synes fra siden. Dette kan ha vært 1976 eller 1977. Deretter finnes sidemarkeringene på 242/244/264 til og med 78-modell og på 245 til og med 1980.

93/94 240SE st.v. aut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår