245 gl Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Veldig nice bil!:) får vi se noen motor-roms bilder? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 hvilken240 får man de sorte dørhåntaka av???????????? var drit nice den 240 din. stå på. eneste minuset var felga. men det er min menig, hehe bedre en ikke no.. Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BloOdHaRrY 242eigar Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 heisann volvojenta! kjempe fin 2førr :hello: må berre få lov til å kommentera ein ting: seriøst GUTTER: da e ikkje så spesielt med jenter som kjøyrer 240 som deko ska ha det til!!! jezes testosteronnivået her når jo snart rundt halve kloden jo :eek: har 3 venninna heima so har/har hatt 240 og skrur for da mesta sjølv. klarer berre ikkje å sjå ka som e så spesielt med da... men e jo litt festlig å lesa detta her da! :roll: tidenes kontaktannonse christine!! blah lykke til vidare :) Siter volvo 242 -83 16v, turbo prosjekt volvo 360 Grøftekanten Lakk&Rally! død ;) volvo 245 -85 turbopelle :) delvis død volvo 940/s90 - my blue pearl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 takk nissan s13, hyggelig å høre :) ja er vel rene luksusen for dere detta? ;) Hehe, du kan vel si det ja.. Har du lyst på original vinge, så har jeg liggende en som kan gå til en pen pris. Må selvsagt lakkeres, er lysegrå nå. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Utrolig pen bil det der ja! Pass godt på den! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 hvilken240 får man de sorte dørhåntaka av????????????var drit nice den 240 din. stå på. eneste minuset var felga. men det er min menig, hehe bedre en ikke no.. Svarte dørhåndtak får du fra de siste modellene.. 92 og 93 mener jeg, husker ikke om 91 har de og.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 heisann volvojenta! kjempe fin 2førr :hello: må berre få lov til å kommentera ein ting: seriøst GUTTER: da e ikkje så spesielt med jenter som kjøyrer 240 som deko ska ha det til!!! jezes testosteronnivået her når jo snart rundt halve kloden jo :eek: har 3 venninna heima so har/har hatt 240 og skrur for da mesta sjølv. klarer berre ikkje å sjå ka som e så spesielt med da... men e jo litt festlig å lesa detta her da! :roll: tidenes kontaktannonse christine!! blah lykke til vidare :) Vel.. det er ikke normalt med budeier og svære volvo-familier nedenfor Voss da.. :P hehe.. Menne bra at jentene også passer på Volvo'ene rundtom! Kjempefin bil du har, Christine. Ta godt vare på den! :) Vil se mer bilder :D Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Jeg har en strøken vinge til 240. Din for 800 med eventuelt frakt. Gi meg en lyd på PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode740R Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Dette var e snygg 240.. Likte den... Store planer for den?????? My car:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=114898 Siter Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Malone: Orginal 240-vinge det der.. den er pen den.. Men fetere med 850r-vingen med bremselyset og det svarte partiet egentlig.. men smak og behag seff :D Det blir 850r vinge hvis det blir noe, jeg syns den er finest. Driver å undersøker pris på lakkering nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Veldig nice bil!:) får vi se noen motor-roms bilder? takk for det :) motor rommet er ikke kjempe spennende akkurat.. men kan alltids ta noen bilder :) engang.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 hvilken240 får man de sorte dørhåntaka av????????????var drit nice den 240 din. stå på. eneste minuset var felga. men det er min menig, hehe bedre en ikke no.. trur det er 92 og 93 modellene... takk for det, hyggelig å høre.. jeg syns de felgene er helt greie, hadde sikkert kjøpt noen andre hvis jeg hadde hatt mer penger... men syns de passet bra på min bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 heisann volvojenta! kjempe fin 2førr :hello: må berre få lov til å kommentera ein ting: seriøst GUTTER: da e ikkje så spesielt med jenter som kjøyrer 240 som deko ska ha det til!!! jezes testosteronnivået her når jo snart rundt halve kloden jo :eek: har 3 venninna heima so har/har hatt 240 og skrur for da mesta sjølv. klarer berre ikkje å sjå ka som e så spesielt med da... men e jo litt festlig å lesa detta her da! :roll: tidenes kontaktannonse christine!! blah lykke til vidare :) tusen takk :) nei er faktisk en del jenter som kjører 240. Jeg har to venninner som kjører det, og ei venninne som kjører 740, så er ikke sånn kjempe unormalt. kontaktannonse?? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Utrolig pen bil det der ja! Pass godt på den! :) thanks :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granerud Skrevet Mai 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 Vel.. det er ikke normalt med budeier og svære volvo-familier nedenfor Voss da.. :P hehe.. Menne bra at jentene også passer på Volvo'ene rundtom! Kjempefin bil du har, Christine. Ta godt vare på den! :) Vil se mer bilder :D takk takk :) ja skal ta flere bilder, men detta regnværet ødelegger litte grann... men kommer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg