Gå til innhold

Min Volvo 240 :)

Ranger emnet


Granerud

Anbefalte innlegg

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjør du alt med bilen selv eller? :)

 

tja egentlig ikke... ting som har med motoren å gjøre holder jeg meg unna... det har jeg IKKE peiling på... men har noen gode kamerater som hjelper meg... :) det jeg har gjort sjøl er sparkle,pusse og lakkere grillen, pusse rust, sote rutene, satt på snow caps, hvite blinkers rund baut, og skift av olje og påfylning av diverse væsker gjør jeg jo selvsagt... er ikke akkurat mye å skryte av men er veldig villig til og lære om alt, og følger nøye med da kamerater hjelper meg... syns det er artig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel legge ut flere bilder....

med snow caps og sotede ruter helt frem:

Bilde403.jpg

Bilde421.jpg

Bilde406.jpg

 

et bilde av baksetet:

Picture003.jpg

 

motorrommet:

Bilde396.jpg

 

det blir orginal 240 vinge da... har avtalt å kjøpe den nissan s13 har, må bare få lakkert den, trur den gjør seg bra på bagasjelokket mitt:

Bilde411.jpg

 

noen bilder i mørket:

Bilde433.jpg

Bilde430.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra bilder det ble a foto showet ditt :) he he.. må bare tilføye til diskusjonen om jenter å 240 som går her at det ikke er så uvanlig liksom.. selv kjører jeg 240 både privat og når jeg kjører rally. å det er grome biler å leke med om vinteren.. ikke noe er som å ligge bredt med en 240:) er du vel enig i christine:) ta med at det var christine som lærte meg å ligge bredt i vinter :) takk christine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja egentlig ikke... ting som har med motoren å gjøre holder jeg meg unna... det har jeg IKKE peiling på... men har noen gode kamerater som hjelper meg... :) det jeg har gjort sjøl er sparkle,pusse og lakkere grillen, pusse rust, sote rutene, satt på snow caps, hvite blinkers rund baut, og skift av olje og påfylning av diverse væsker gjør jeg jo selvsagt... er ikke akkurat mye å skryte av men er veldig villig til og lære om alt, og følger nøye med da kamerater hjelper meg... syns det er artig :)

 

Hehe! :) Godt nok det vel, uansett om du bare hadde sittet og sett på andre gjøre alt, så hadde det vært kult med jente240! At du bruker tid på den og gjør noe med den er veldig positivt. Håper bare guttene her inne tar vare på deg! God helg!

Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra bilder det ble a foto showet ditt :) he he.. må bare tilføye til diskusjonen om jenter å 240 som går her at det ikke er så uvanlig liksom.. selv kjører jeg 240 både privat og når jeg kjører rally. å det er grome biler å leke med om vinteren.. ikke noe er som å ligge bredt med en 240:) er du vel enig i christine:) ta med at det var christine som lærte meg å ligge bredt i vinter :) takk christine:)

 

helt enig i det vettu :) hehe.. men jeg lærte deg vel ikke å ligge bredt.. kandet da ikke sååå godt sjøl... men viste deg det jeg kan..hehe, men du ble flink til slutt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår