Gå til innhold

Chrysler Saratoga - Hvor finner jeg bildeler?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hei,

 

En venn av meg kjører Chrysler Saratoga, og nå er dynamoen skrot.

Problemet er da å få tak i delene. Har pratet med den lokale Chrysler forhandleren, men der var det lite hjelp å få.

Men han hadde vært hos en kar på Skedsmokorset en gang og fått tak i bremseskiver og dempere til Saratogaen, men nå husker han jo selvfølgelig ikke hva butikken het, og hvor den lå.

 

Noen tips om hvordan vi skal angripe problemet?

Bilen er en -92 modell Chrysler Saratoga 3,0 V6.

 

På forrhånd takk.

x Audi 90 -84 2.2E

x Vw Golf 2 -87 1.6

Audi 80 1.8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dynamone min konket ut på 3,3 Voyageren min.Plukket ut børstene som viste seg å være gåen.Disse var mistenkelig lik de vanlige Bosch børstene, og ganske riktig,Bosch kunne brukes.Husker ikke om jeg loddet over selve børstene eller om jeg brukte Boschbørstene med holderen.Koste meg ihvertfall en 100 lapp og fikse!

1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt

1968 Oldsmobile 98 Convertible

1968 Buick Skylark 2dht prosjekt

1969 Dodge Charger 440

1978 Chevrolet Corvette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

En venn av meg kjører Chrysler Saratoga, og nå er dynamoen skrot.

Problemet er da å få tak i delene. Har pratet med den lokale Chrysler forhandleren, men der var det lite hjelp å få.

Men han hadde vært hos en kar på Skedsmokorset en gang og fått tak i bremseskiver og dempere til Saratogaen, men nå husker han jo selvfølgelig ikke hva butikken het, og hvor den lå.

 

Noen tips om hvordan vi skal angripe problemet?

Bilen er en -92 modell Chrysler Saratoga 3,0 V6.

 

På forrhånd takk.

 

Skulle ikke forundre meg om det var Granlunds Garasje på Skedsmokorset.

Uansett er det overraskende hvis for eksempel BERTEL O. STEEN CHRYSLER JEEP ENSJØ AS http://www.cjd.no/ ikke kan skaffe deler til såpass ny bil.

 

Har ikke store peilingen på de biltypene, men kan det tenkes at den treliteren er i samarbeid med Midtz-i- bushi ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du ser, så er oxo jeg eier av grombilen saratoga! Jeg har handlet slitedeler til den hos både aarnes og c.i.service, så prøv gjerne dem. Hvis du satser på brukt så har ikke granlunds garasje på skedsmo noen saratogaer på lager. Men USA Deler as (35953678) hadde en saratoga turbo (dodge spirit) på lager. Har hentet ut en vindusheismotor fra den. ;-) Så de kan sikkert sende deg dynamoen for en liten penge.

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt saratogaen i snart 4år. Har byttet toppakning, bensinpumpe og vindusheismotor på førerdøra. Ellers kun slitedeler. Så jeg synes bilen er veldig driftsikker til å være 15år gammel. Galvanisert karosseri har sørget for en rustfri bil.

 

Hvis kameraten din skal selge, så må han vel titte litt på finn.no å se litt på prisnivået der. Er veldig varierende egentlig. Det er jo mye utstyr og funksjoner på bilen så han burde passe på å få med alle de tingene i annonsen. Og understreke at bilen er rimlig på langkjøring... Egentlig burde han jo ikke selge i det hele tatt, synes jeg, hehe :cab

Go your own way!

87 Pontiac Firebird Trans Am

91 Chrysler Saratoga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår