Gå til innhold

Hva synes folket om at stortinget kjøper seg firmabiler til 600 000 ,- ?

Ranger emnet


Michael

Anbefalte innlegg

Misunnelse!

Hvis ikke statsminister og regjering skal ha mer lønn og godtgjørelser enn en middels næringslivsleder uten at det blir ramaskrik i VG, er vi på ville veier. Det er sjefen vår vi snakker om! Så skal han ikke få ha firmabil av oss engang.

 

Carl I Hagen, som mange av dere liker, sa følgende på Tabloid:

"feed them peanuts, and you get monkees"

I overført betydning vil det si at vi får det vi betaler for. Også statsledere.

 

Greit at vi skal vite hvilke goder politikerene får, og hva de tjener. De skal ikke velte seg i luksus på skattebetalernes regning. Men de tjener faktisk ikke særlig bra i forhold til næringsledere for øvrig. Jeg ble forbanna når VG klarte å tvinge fra dem firmabilene. Trist og smålig.

Volvo 444ES -53, MB C180-00

MB SLK200K-09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

alle hadde vel gjort det, men når DE oppfordrer til å kjøpe biler som er miljøvennlige og slipper ut lite avgasser og attpåtil har så forbanna høy avgift på biler med større motorer, så syns jeg f*** meg at de skal få lov til å betale bilene sine sjøl!!! Har sitti å irritert meg over dem lenge nå, først så sier de det ene, også gjør de det stikk motsatte! MERKLIG at ingen nevnte det på tabloid for litt siden! Tafatt kaller vi det ja.

 

 

er så enig med deg! er SÅ ENIG!!!

er så dobbeltmoral på de som sitter med makta nå at det er kvalmende!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at vi skal vite hvilke goder politikerene får, og hva de tjener. De skal ikke velte seg i luksus på skattebetalernes regning. Men de tjener faktisk ikke særlig bra i forhold til næringsledere for øvrig. Jeg ble forbanna når VG klarte å tvinge fra dem firmabilene. Trist og smålig.

 

Halloooo... Firmabiler må de gjerne ha, men det er da faen ikke nødvendig å kjøpe biler DE sørger for at den VANLIGE mannen i gata ikke har råd til, når de samtidig oppfordrer folk til IKKE å kjøpe dem, men heller biler med lite utslipp og symaskinmotorer!

 

Jeg har ingen problem med at de skal få kjøpe firmabiler, det er bilene de kjøper jeg sliter med å akseptere.

o 93' Audi S4 2.2T

x 94' Audi S4 4.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelse!

Hvis ikke statsminister og regjering skal ha mer lønn og godtgjørelser enn en middels næringslivsleder uten at det blir ramaskrik i VG, er vi på ville veier. Det er sjefen vår vi snakker om! Så skal han ikke få ha firmabil av oss engang.

 

Carl I Hagen, som mange av dere liker, sa følgende på Tabloid:

"feed them peanuts, and you get monkees"

I overført betydning vil det si at vi får det vi betaler for. Også statsledere.

 

Greit at vi skal vite hvilke goder politikerene får, og hva de tjener. De skal ikke velte seg i luksus på skattebetalernes regning. Men de tjener faktisk ikke særlig bra i forhold til næringsledere for øvrig. Jeg ble forbanna når VG klarte å tvinge fra dem firmabilene. Trist og smålig.

 

Helt enig. Folk som kan mye og har god utdannelse vil nok gjerne ha mest mulig ut av det som dem skal jobbe med. Det er bra at de som jobber "for" oss faktisk har goder slikt vi har en mulighet til å gjøre jobben mer attraktiv og kompetansenivået faktisk øker. For tenk på det da : Vist lønnen var på 350 000 som en annen vanlig lønn, hva trekker da mot å ha en posisjon til å styre landet? Det må vel nesten bare være søken etter makt og det er jo ikke bra.

 

Nei gi dem goder slikt vi kan få rift om jobbene og øker kompetansenivået :)

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

 

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår