Esh Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 hvor mye luft trykk skal det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 2.3 bar.. sånn ca Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 3bar se på dekket, der står det maks trykk, så legger du deg ca 0.2 0.3 under det.. er det kaldt/kveld legger du deg litt under, for lufta ekspanderer jo en del når hjulet står i sollys.. men ville aldrig gått under 2.5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mogwai Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 der er en tabell på TPC forumet som beskriver dekktrykk på div profiler ganske greit. mener på at med dine dekk skal du ha 2.8 bar... det jeg kjører på ! heller for mye enn for lite! Siter Vinner av MTV SELECTED 2008 !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 for mye gir feil slitasje og dårligere feste Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 på lavprofil får en ikke den bulen på midten av dekket som du sier gir feil slitasje, derimot for lite, gjør at dekket bare ruller på ytterkanten på begge sidene, og det er det som er farlig.. masse trykk holder dekket bent og slites jevnt..skal ikke si meg noe om grepet, men sjønner ikke i farten hvordan for mye luft på lavprofil kan forårsake noe slikt:s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Effekten er der uansett lavprofil eller ikke.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esh Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 okai, takker for svar, bilen dro så fælt til venstre på sporingene nå, så tenkte kanksje det hadde noe med dekka. det var faktisk 3 psi mer i venstre dekket, men fikset!! men trur forstilling er litt gal for når den sporer sporer den 98 ganger til venstre og bare noen få ganger til høyre så... har smelt litt oppi venstre hjulbue der og( bare av og til), men mistenker det er fjæra som det smeller litt i. ellers ryker demperen snart. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 2.3 bar.. sånn ca En stk Eiker E1 til volvo Ønskes kjøpt! send pm om du vet om en! HASTER!! du kommer nok til å trenge flere felger om du skal kjøre med så lavt dekktrykk et hull og du er hekta fikk opgitt av fagmann om å ikke gå under 2.7 2.3 er passe på orginaldimensjon det 185-80 R14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 mulig jeg har blingsa kraftig. ang den felgen er det forde at den ene felgen jeg fikk hadde feil boltsirkel :P Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 dette med trykk stemmer bra det.. 2.3 er vel i toppsjiktet med orginalhjula, men ville aldrig gått under 2.7 2.8 med lowprofail Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 okai, takker for svar, bilen dro så fælt til venstre på sporingene nå, så tenkte kanksje det hadde noe med dekka. det var faktisk 3 psi mer i venstre dekket, men fikset!! men trur forstilling er litt gal for når den sporer sporer den 98 ganger til venstre og bare noen få ganger til høyre så... har smelt litt oppi venstre hjulbue der og( bare av og til), men mistenker det er fjæra som det smeller litt i. ellers ryker demperen snart. hehe du har vel kansje litt slakke i et hjullager! eller slakke i styreledd eller tannstang! min var sånn som du beskriver og den har slakke i tannstang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esh Skrevet April 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 hmm. er ratt det, skal ha en forstilligskontroll på den snart. og sjekke litt foran der på begge sider. har mistanke om litt slakkheter. får prøve å fylle litt mere luft i dekker jeg da. kjører 2.3 bar nå. der jeg kjøpte dekka pumpa de opp 2.2 bar med luft, de justerte det ikke noe høyere enn det! men hva er forskjellen med 2.3 bar og 2.8 bar når du kjører i en hump. har du mye luft i dekket vil vel felgen ta for det meste av dumpa du kjører i. lite luft i dekket, dekket fjører litt av dumpa. eller hvordan fungerer det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-=VoLvO=-740=Tic=- Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 jo mer trykk du har i dekke.jo mere tar gummien støtet. kjør med 3bar. viss du har for lite luft vil felgen slå seg sjeiv lettere. Siter Volvo 740 87mod Autronic++ 2.5 16v Overbôôst Volvo V70 AWD R 99mod vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet April 27, 2006 Rapporter Share Skrevet April 27, 2006 du aner ikke hvor mye krefter som er i sving når du kjører i en hump! pump plenty med luft i hjulet! for lite luft og voila du far slag i felgen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.