DCA Skrevet Mai 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2006 racingHart felger? mmmm...tror ikke det! :) Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audirobban Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Bensinforbruk, tja kommer an på hvor tung høyrefot du har det:)Foten min er lagd av bly, så den bruker ca 1.1 på langkjøring og 1.4 på bykjøring. Tror ikke det skal være noe problem å få den ned på 0.9 på langkjøring. Skal ikke så mye til for å få den til å nerme seg 2l på mila.blah Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"URQuattro" Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 koster det så ekstremt mye å forsikre en 200? er det noen som vet prisen på en audi quattro da også??(ur) blah Siter 1984 Audi Coupe quattro. 1983 Bmw 520 med 325 motor.(snart død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 koster det så ekstremt mye å forsikre en 200?er det noen som vet prisen på en audi quattro da også??(ur) blah Quote=Ralliart: Gjensidige skal ha 25000 for full kasko, jeg har delkasko og betaler 7-8000,- Jeg er 22 år og har bare 30% bonus. Quote=Ralliart Prisen mener je å huske at var på ca 110.000 kr for denna her. Hadde du bare lest litt bedre hadde du ikke trengt å spørre om detta! ;) hehe Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jahny Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Skal ikke så mye til for å få den til å nerme seg 2l på mila.blah 2l/mila... har ikke sjangs i havet. Det har jeg til gode å klare mellom en fylling. Da kjører du konstant GRIS. Men, på bane derimot... Min ligger på 1,4-1,5l på mila på rein bykjøring med litt aktiv pedalbruk. :driving Langkjøring, da jeg hentet bilen fra Oslo til Tromsø, 0,9l/mila. All måling er i følge kjørecomputer. Har sagt det før: 4051,- på DNBnor, full kasko (30år, 70% bonus) :rolleyes: Siter 13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 2l/mila... har ikke sjangs i havet. Det har jeg til gode å klare mellom en fylling. Da kjører du konstant GRIS. Men, på bane derimot... Min ligger på 1,4-1,5l på mila på rein bykjøring med litt aktiv pedalbruk. :driving Langkjøring, da jeg hentet bilen fra Oslo til Tromsø, 0,9l/mila. All måling er i følge kjørecomputer. Har sagt det før: 4051,- på DNBnor, full kasko (30år, 70% bonus) :rolleyes: Stemmer det meste her ja:) Når det gjeldre forsikringa så er jo jeg "bare" 22 år og har 30% bonus da. Så de vil vell ha litt mye penger av meg enda:( Betalte jo 14000,- for coupe 20V`n jeg hadde:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audirobban Skrevet Mai 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 2l/mila... har ikke sjangs i havet. Det har jeg til gode å klare mellom en fylling. Da kjører du konstant GRIS. Men, på bane derimot... Min ligger på 1,4-1,5l på mila på rein bykjøring med litt aktiv pedalbruk. :driving Langkjøring, da jeg hentet bilen fra Oslo til Tromsø, 0,9l/mila. All måling er i følge kjørecomputer. Har sagt det før: 4051,- på DNBnor, full kasko (30år, 70% bonus) :rolleyes: hmm.. da må d være noe snacks med min. skal ikke så mye til for min bruker 1.5l+ på mila. Har en noe påstilla 10v så er sikkert noe annet på min en på en 20v. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2006 Ke-jetronikken er vell kjent for å være litt tørstere enn monojetronik da. Spesielt visst den er påstilt litt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Koselig å se flere med 200 :D Fine biler. Storfornøyd med min Avant. (selvfølgelig ekstra morro at jeg har en av 1616biler i hele verden da. :P) Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Da har jeg funnet ut hvorfor bilen min fjusker og stoppet helt på tur til Verdal`n på fredag. Mulig det har noe med 1stk sprengt IC å gjøre altså:hammer Dette er da bilde av det som hold IC`n sammen. Sikkert en tysker som mente at fem ruller med gul elektroteip ville holde igjen 1 bars ladetrykk:roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Da har jeg funnet ut hvorfor bilen min fjusker og stoppet helt på tur til Verdal`n på fredag. Mulig det har noe med 1stk sprengt IC å gjøre altså:hammer Dette er da bilde av det som hold IC`n sammen. Sikkert en tysker som mente at fem ruller med gul elektroteip ville holde igjen 1 bars ladetrykk:roll: Heha! Fikse løsninger det der ja! ;) Når du først skar ha ny IC, kjøper du en med størrelse ell? :P hehe Hvor er IC`n plassert på denna motoren egentlig? Samme løsning som 2,3 10v motorene? Altså loddrett til høyre i motorrommet? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Hehe... De er så geniale de tyskerne. Gjøre alt for å spare. Kansje derfor de har laget en bok. -hvordan leve gratis i Norge- Hehe :smilbmw Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Skal nok invistere i en større en når jeg først er i gang ja. IC`n er plassert foran motoren på min, rett bak grillen for å si det slik. Skal flytte den ned foran den andre lille radiatoren for vannkjøling tenkte jeg. Skjønner ikke helt hva den er godt for men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Mai 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Det blir sakt at orginal IC skal være god for 400hk. Men jeg vet ikke helt om jeg tror på det selv. Kommer også til å bytte til en ny IC etterhvert. Ihvertfal en som er litt dypere hvis ikke også større som er laget i metall, med metalltanker og ikke slik som den orginale med plastikktanker. :O Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2006 Det blir sakt at orginal IC skal være god for 400hk. Men jeg vet ikke helt om jeg tror på det selv. Kommer også til å bytte til en ny IC etterhvert. Ihvertfal en som er litt dypere hvis ikke også større som er laget i metall, med metalltanker og ikke slik som den orginale med plastikktanker. :O Var på Es-tuning nå og hørte på ny IC. Det var ikke noe nytt for dem at orginalkjøleren deler seg ved litt høyere trykk. En som jobbet der har en 200 med orginal kjøler, han hadde en jekkestropp rundt sin slik at den ikke skulle dele seg!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg