Gå til innhold

Mine biler, 200 20v og v8

Ranger emnet


300ZX

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle legge inn noen bilder av nybilen min.

Det er en 1990 modell som ble imortert i mars i år.

Planene for den er selfølgelig mange, men først må den ha seg en hellakkeling.

En 6 trinns gearkasse er også høyt på ønskelisten nå.

Forøvrig så er den fabrikktrimmet og yter ca 260 hk.

 

DSC00230.jpg

 

DSC00232.jpg

 

DSC00231.jpg

 

DSC00228.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 475
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal ikke gjøre noe mere utseende messig nei, må bare ta litt rust og klarlakken har flasset litt på panseret, så den må ha seg et strøk med lakk for å bli 100% strøken:) Hva som er gjort på fabrikken aner jeg ikke, men den har 220 hk orginalt, så det er vell bare en chip tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke gjøre noe mere utseende messig nei, må bare ta litt rust og klarlakken har flasset litt på panseret, så den må ha seg et strøk med lakk for å bli 100% strøken:) Hva som er gjort på fabrikken aner jeg ikke, men den har 220 hk orginalt, så det er vell bare en chip tenker jeg.

Den kom på 115000 totalt med avgifter og frakt.

 

Okei..Er nok en chip ja. Åssen motor er det i din? KG eller NG? Hvordan er egentlig en 200 quattro å kjøre? Akselerasjon, dreiemoment, understyrt, understell osv? :P har lyst på noe slikt innen 1 år så..ble litt mye spørsmål men..;)

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei..Er nok en chip ja. Åssen motor er det i din? KG eller NG? Hvordan er egentlig en 200 quattro å kjøre? Akselerasjon, dreiemoment, understyrt, understell osv? :P har lyst på noe slikt innen 1 år så..ble litt mye spørsmål men..;)

 

 

Motoren i min heter 3B, det er den samme som står i de første S2 ene blandt annet. Akselerasjone er grei nok, bilen veier nesten 1600 kg, så den har jo noe å drasse på da:) Min har orginalt sportunderstell så den er god å kjøre, men skal invistere i justerbart understell etterhvert for å få litt bedre kjøreegenskaper. Noe understyring har jeg ikke lagt merke til enda faktisk.:drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren i min heter 3B, det er den samme som står i de første S2 ene blandt annet. Akselerasjone er grei nok, bilen veier nesten 1600 kg, så den har jo noe å drasse på da:) Min har orginalt sportunderstell så den er god å kjøre, men skal invistere i justerbart understell etterhvert for å få litt bedre kjøreegenskaper. Noe understyring har jeg ikke lagt merke til enda faktisk.:drive2

 

Hehe..Så feil kan je ta ja, angående motoren. ;) Så til et dumt spm kanskje: Åssen erre å få ut rævva med den på vinterføre? :driving

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

 

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er ikke noe problem å få ut rævva på den nei. skal ikke bruke den på vinteren uansett jeg da men :)

 

Det er jo da en slik bil virkelig viser hva den er god for, og da den er skikkelig morsom og kjøre!!

Ford Taunus 1975 mod 2.8

Sierra 1986 mod 2,0

X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3

X-Golf Mk2 1985 mod 1,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår