Gå til innhold

Radar & Laser varsler

Ranger emnet


AUDI RS4

Anbefalte innlegg

Jeg var på ferie til USA i påsken og kom over noen genialt amerikanerene solgte, nemlig radar og laser varslere. Først tvilte jeg litt på dette, men så etter å ha kjøpt en og brukt den fant jeg fort ut at dette var noe som kunne spare meg for masse fartsbøter.

 

Så jeg kjøpte med meg 5 stykker, og har nå 2 igjen.

 

Vist dette skulle være noe du kunne tenke deg kan du sende meg en mail : spol23@hotmail.com

 

Prisen : 2000kr per stykk.

post-2520-13804851494951_thumb.jpg

Live 2 drive FAST!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kosta meg litt under 3000,- i danmark. har ikke digital kamera, ellers skulle jeg ha løpt ut å knipsa et bilde. men jeg har en 91 mod celica, og har montert de 2 jammerene under den listen som går mellom vippelyktene, de synes ikke engang, du må vite hva du skal se etter.

Men selv om den jammer effektivt så lønner det seg og senke farta og skru den av hvis du blir målt, sånn så de ihvertfall får en måling på deg i lovlig hastighet, ellers så virker det mistenkelig.

det er så vidt jeg har hørt, ulovlig å jamme politiets laser.

skal du ha radar varsling så må du nok ha det utenom.

-91 Toyota Celica 2.0 Gti

 

x -89 toyota carina 2.0 Gli

x -87 toyota carina 1.8 Dx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

Sånn jeg har forstått det, så tar politiet flere målinger for å få mindre feil på målingene.. De må jo også treffe en temmelig rett flate på bilen, som f.eks skiltet...

 

Laseren måler deg opp til 80 ganger når de skyter, så du må stå på bremsen ved laser kontroll, somregel får du en bot men kan redde deg for å miste lappen.

 

Radar biten er somregel helt OK

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AUDI RS4

Jeg var på ferie til USA i påsken og kom over noen genialt amerikanerene solgte, nemlig radar og laser varslere. Først tvilte jeg litt på dette, men så etter å ha kjøpt en og brukt den fant jeg fort ut at dette var noe som kunne spare meg for masse fartsbøter.

 

Så jeg kjøpte med meg 5 stykker, og har nå 2 igjen.

 

Vist dette skulle være noe du kunne tenke deg kan du sende meg en mail : spol23@hotmail.com

 

Prisen : 2000kr per stykk.

 

Cobra XR 1010 ??

Første fra Cobra som har 10band detektor, ikke akuratt kvalitetsvare da denne er noe gammel, har kommet med flere som er med 10'er band.

Selv så har jeg en fra PNI for 1100,- i norge. Vet om en som selger disse som gress. Har ikke fått testet den enda da jeg ikke har funnet noen kontroller, men lyser som et juletre når jeg kommer i byen. :D

Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges!

AutoDB AD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SunnyGTi2.0

Sånn jeg har forstått det, så tar politiet flere målinger for å få mindre feil på målingene.. De må jo også treffe en temmelig rett flate på bilen, som f.eks skiltet...

 

Jeg kan jo opplyse deg om at over en avstand på 40 meter er du uansett målt.. Det er ikke veldig langt, sett at du holder 300km/h rekker du ikke å reagere, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AUDI RS4

Jeg skjønner at dere er tvilere, men det var jeg og før jeg kjøpte meg en.

 

De som ikke tror varsleren virker har ikke peiling.

 

 

Skal man ha noe som duger, må det være en laserJAMMER.batman

 

Da får nemlig politimannen opp en errormelding på displayet sitt.sombrero Så må han begynne å måle på nytt.morph Da har man muligheten til å bremse ned før man kommer så nærme at politilaseren blir for intens for jammeren.grinchy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår