Gå til innhold

Lei av Bil merke

Ranger emnet


Tsbusa

Anbefalte innlegg

Skyline, Supra, Evo osv osv osv. BAH! Nok 2Fast2Stupid nå. Vær så snill! Jeg vil ikke høre om det. Generelt overstylede oppskrytte japsebiler. I noen tilfeller eierne av disse bilene.

 

"Haha, min bil har 280 hester, svær spoiler og MASSE vinyler, jeg er også veldig sterk og puler alle kvinnfolka". Åja, næmmen så fint. Vil du spise kake nå?

 

Det var litt veldig dumt sagt. Det gjelder amerikanere som kjører dem, og blockbusterfilmer.

 

Hvordan kan man kalle en helt original Evo I tull? Er den generelt overstyled oppskrytt? Skyline da? Den aller første GT-Ren er trolig nok penere, mer sjelden og dyrere enn noe vi fleste kan drømme om. Supra er rådigg, lakkert i oransje, blå eller sort (uten verken bodykit eller vinyler of course), gjerne uten vinge, og gjerne i Targa. Bilene du snakker om her har stort tuningpotensiale, og alle kan dras ut over 1000 bhp fra, selv om dette blir overkill, bare ett eksempel, 400 hester er rikelig. Alle har gode kjøreegenskaper og er ganske bra avanserte i teknologien. Og alle er relativt sjeldne i Norge (selv om fjortissfaktoren rundt Supra og Skyline er blitt stor, det skal du ha!). Ja, forresten, det er biler nå "alle" skal ha, men alle bilene er også rådigge, selv originale, spør du meg. Og, forresten, noen er mer seriøse enn andre, når jeg prater om Evo med andre er jeg ikke redd for å høre "fjortiss-bil", når de færreste vet det er en 92-modell jeg prater om, og at jeg har hatt lyst på Evo siden 98...

 

Jeg synes rett og slett ditt argument var litt urettferdig, men du hadde ett meget godt poeng også, de er overdrevent populære. Iallfall i kjeften og på NFSU2, men kanskje ikke for lommeboken :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

F.eks Ferrari, Laumborghini (aner ikke hvordan det staves) osv selger de på Autostrada her, så det ekke så spesielt å se.

Lamborghini :D

Prøver å holde et åpent sinn til di fleste biler jeg, men kan jeg si stygge rånebiler o.l.?

2stk 08' Ecco size 41.

X 95' BMW 328i - solgt

x 93' Mitsubishi Galant 1.8GLi - skrota

x 83' Volvo 245 2.3 GLE - solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volvo 240 blir foralltid stygg. Huff.

 

Skrap dem alle sammen. Lei av å se dem. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt veldig dumt sagt. Det gjelder amerikanere som kjører dem, og blockbusterfilmer.

 

Hvordan kan man kalle en helt original Evo I tull? Er den generelt overstyled oppskrytt? Skyline da? Den aller første GT-Ren er trolig nok penere, mer sjelden og dyrere enn noe vi fleste kan drømme om. Supra er rådigg, lakkert i oransje, blå eller sort (uten verken bodykit eller vinyler of course), gjerne uten vinge, og gjerne i Targa. Bilene du snakker om her har stort tuningpotensiale, og alle kan dras ut over 1000 bhp fra, selv om dette blir overkill, bare ett eksempel, 400 hester er rikelig. Alle har gode kjøreegenskaper og er ganske bra avanserte i teknologien. Og alle er relativt sjeldne i Norge (selv om fjortissfaktoren rundt Supra og Skyline er blitt stor, det skal du ha!). Ja, forresten, det er biler nå "alle" skal ha, men alle bilene er også rådigge, selv originale, spør du meg. Og, forresten, noen er mer seriøse enn andre, når jeg prater om Evo med andre er jeg ikke redd for å høre "fjortiss-bil", når de færreste vet det er en 92-modell jeg prater om, og at jeg har hatt lyst på Evo siden 98...

 

Jeg synes rett og slett ditt argument var litt urettferdig, men du hadde ett meget godt poeng også, de er overdrevent populære. Iallfall i kjeften og på NFSU2, men kanskje ikke for lommeboken :D

 

 

Det får så være at de har tuningspotensiale og alt det der. Men de er ikke de eneste (Hørte jeg noen si amerikanske muskelbiler? :P)

 

Folk går rundt å vil ha skyline, supra, evo osv osv. De er ikke spesielle, på noen måter. Jeg liker de ikke, jeg ville aldri ha hatt en. Når folk spørr meg hvorfor jeg ikke liker de bilene, så har jeg egentlig ikke noe godt svar. Jeg bare liker de ikke. Skyline og supra har jeg aldri likt, de er så oppskrytte.

 

Når folk spørr hva jeg mener med muskelbil så har jeg bare en ting å si: V8 baby! :D Ingenting i hele verden kan slå en illsint v8 som står å brøler, jeg får frysninger bare av å tenke på det. Noe så brutalt finner du ikke. Stor, upresist, manglende kjøreegenskaper å så INN I HELVETTE BRUTALT :D

 

Men jeg ER SÅ LEI de bilene. SPESIELT etter 2fast2stupid, alle fjortisene som går rundt å vil ha supra fordi de har 5-600 hester. Uhm, de har da vitterlig 280 orginalt etter det jeg vet. (Japanske avgiftsregler ja?) Uff. De er kjedelige, rett å slett stygge i mine øyne. Jeg liker ikke japanske biler, generelt. Men det er mitt syn. :)

 

Jeg blir av noen kalt "Bil-rasist", for i mine øyne så er det 3 land som kan bil, og det er: Sverige, tyskland og USA. Men dette er mitt syn, og det skal jeg faen meg få lov å ha :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respekterer deres syn jeg.. Men er det en ting jeg prøver slutte med, er det å skrike ut om ting jeg ikke liker i bilverdenen. Må da være MYE greiere å fokusere på det man liker? Slipper få uvenner over noe så simpelt som preferanser angående bil ihvertfall..

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får så være at de har tuningspotensiale og alt det der. Men de er ikke de eneste (Hørte jeg noen si amerikanske muskelbiler? :P)

 

Folk går rundt å vil ha skyline, supra, evo osv osv. De er ikke spesielle, på noen måter. Jeg liker de ikke, jeg ville aldri ha hatt en. Når folk spørr meg hvorfor jeg ikke liker de bilene, så har jeg egentlig ikke noe godt svar. Jeg bare liker de ikke. Skyline og supra har jeg aldri likt, de er så oppskrytte.

 

Når folk spørr hva jeg mener med muskelbil så har jeg bare en ting å si: V8 baby! :D Ingenting i hele verden kan slå en illsint v8 som står å brøler, jeg får frysninger bare av å tenke på det. Noe så brutalt finner du ikke. Stor, upresist, manglende kjøreegenskaper å så INN I HELVETTE BRUTALT :D

 

Men jeg ER SÅ LEI de bilene. SPESIELT etter 2fast2stupid, alle fjortisene som går rundt å vil ha supra fordi de har 5-600 hester. Uhm, de har da vitterlig 280 orginalt etter det jeg vet. (Japanske avgiftsregler ja?) Uff. De er kjedelige, rett å slett stygge i mine øyne. Jeg liker ikke japanske biler, generelt. Men det er mitt syn. :)

 

Jeg blir av noen kalt "Bil-rasist", for i mine øyne så er det 3 land som kan bil, og det er: Sverige, tyskland og USA. Men dette er mitt syn, og det skal jeg faen meg få lov å ha :P

 

enig med deg!

Men Eneste Japs jeg synes er "ok" er RX-7, Evo og impreza, litt "rally" over di 2 siste og det liker jeg godt! :)

88 Ford sierra Cosworth (sommerbil)

99 Audi S4 (konebil)

95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt møkk dem har greid å hive ut av Korea, skulle vært forbudt å importere dem til Norge.

 

haha.. alt for enig..

men jeg hater franske biler.. HATER.. det er non drittbiler..

skrudd sammen av 5åringer virker det som, og de dummeste løsningene som kan tenkes..! hvorfor skal franskmennene alltid være såå unike? vi ikke lære seg engelsk engang.. SKJØNNER DE IKKE AT DE DRITER SEG UT??

De skulle vert forbudt i alle andre land en frankrike, de kan holde dritten sin for seg selv..

 

åååh, det var deilig=D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATER Skoda.. Var i Slovakia i Påskeferien, tror det var minst en Skoda per husstand.. enten så hadde de en helt ny 04-06 mod, eller en drit gammal harry"råner" med spoiler å hele pakka. kan tro jeg var glad for å komme til Norge igjen å IKKE se Skoda hvor enn jeg snur meg. kan også legge til at bilparken er vel ganske ny i byene i Slovakia. Mye møkka biler som fins sånn egentlig, også har jeg et lite hat for volvo 240 og 740. Vil si at det begynner å bli endel 240er på veiene i Norge med sota ruter 1000metere å sånn smålig bra anlegg, kan også legge til at det fins en og annen litt fet 240.

Takk for meg. :D

- 01 VW Passat stv BRAKKA!

- 84 BMW 320i E30 baur cab

(X)79 VW transporter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hater min egen bil jeg, ser den hver dag, blir kjedelig.

 

jeg er da kjent for en veldig rar smak i bil, saa paa bilutstillinger der fjortissene samler seg rundt Skyline og Supraer, staar jeg borti det gjemte hjoernet hvor amcar folka er, de som kjoeper japse, kjoeper bare nye japser, jeg har ikke noe imot de hundreogoerten Skylinene som fiser rundt her i byn, de er bare litt for nye til min smak, de gamle skylinene derimot... mmm... kunne tenkt meg en slik, men som nevt tidligere i traaden, smaken er delt, selv om Skyline er med i en film, saa er det liksom ikke en forvokst japsebil med turbo som faar blode til a koke hos meg, heller en gammal feit amcar, hvor du kan hoere dragsuge i bensintanken idet du gir gass, og motoren broeler ut som om himmelen datt i hue paa meg, istede for eigigantisk potte som lager hoye fiselyder og nyser i ny og ne.

 

men for aa nevne en bil jeg begynner aa mislike, saa er det 200SX s13, den nye norske folkebilen.

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei alle tenåringene som har en mening om hvordan alle biler er.... tar noen år for å finne ut hva som passer en...noen finner det aldri ut, og kjøper noe som de tror er problemfritt og alle andre har. Noen andre har rett og slett ikke interessen, og kjøper mainstream...

Dette er nok noe av årsaken til plenty corolla, passat og bmw etter veiene.

Alfa Romeo 75 1,8 turbo

Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli

 

Volvo 740GL herregårdsvogn

Originaledition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår