elnes Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 jeg lurer på hvordan jeg lettest kan få motoren ut av min 83 model 944... er det slik at jeg må demontere forstillingen og ta den ut underifra, og i tilfelle hvor deler jeg driverket? noen som har lure tips her? Siter 83`porsche 924 (solgt) 83`porsche 944 (delebil) 84`porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 http://www.clarks-garage.com/shop-manual/eng-01.htm Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VwDude Skrevet April 14, 2006 Rapporter Share Skrevet April 14, 2006 jeg var med å byttet i en slik en.. dro den opp vi.. ikke ned Siter 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elnes Skrevet April 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2006 husker du hvor du hvordan du gjorde det? delte du foran eller bak clutch huset? Siter 83`porsche 924 (solgt) 83`porsche 944 (delebil) 84`porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 bak.. la clutch huset føge med Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sveina Skrevet Mai 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2006 Kan være enkelt om du deler både foran OG bak clutchhuset for å klare å få enda litt mer vinkel på det uten å begynne å hverken flytte på girkasser eller forstillinger.. Siter S.C.E. '76 924, '82 944 RS, '87 951, '01 Viper GTS, '94 855 T5, '04 307 HDi, '99 V40 TDI, x 20 stk med forskjellige merker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.