NissanPrimera Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Da har jeg sett filmen og jeg vil påstå at den var mye bedre enn den første!! Mye mer rå kjøring, mye mer damer, polti, osv...... Det var også med en god del "muskelbiler" Det som skuffet meg mest var at skylinen bare var med i de 10 første min. av fimen, før den ble truffet av noe poltigreier som festet seg på bilen og sendte ut noen elektriske signaler som forstyret signalene fra hjernen så bilen stoppet...... Ellers så var det en mye bedre handling (synes jeg) enn den forrige, uten at jeg skal avsløre for mye for dere som gleder dere til filmen kommer! Det som mest var en fryd for øyet var og se det jævla am`crapet av en corvette bli smadra inn i en allerede smadra mustang!! haha!! (ja, den var til deg Ascona;) ) :D :D :D Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiNy Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 hvor fikk du tak filmen? Siter 2001 BMW 525iAT x 2004 Audi A4 1.9 TDI TIP x 2004 mkV Golf 1.9 TDI DSG x 1994 mk3 Golf GTi 2.0 8v x 1984 mk1 Golf GTi 1.8 8v x 1978 mk1 Golf 1.6 GT Gasser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juni 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Hn jeg fikk den av driver med noe hemelig serveropplegg..... Kan ikke si noe mer, desverre..... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Originally posted by TiNy hvor fikk du tak filmen? Logg deg på en 'kurant' DC hub, så tenker jeg du finner den ganske så snart :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 @lpher: Du har den i alle fall ikke kan jeg se :D men jeg kan ikke se å finne den enda.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Originally posted by MAGUN @lpher: Du har den i alle fall ikke kan jeg se :D men jeg kan ikke se å finne den enda.... LOl :D Correctemundo! :) Jeg holder på å lete enda selv.... Hvilken hub er du på nå da? Har en 'search engine' som leter etter hub som har 2F2F heletia...så det blir nok etterhvert :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Juni 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Tips: Ser den ligger på kazaa også;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jace Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Ble så lei alle som slakta Fast&Furious 1. Blir sikkert slik med nr 2 også. Men det fean meg ikke noen dårligere handling i Fast&F enn det er i James Bond eller XXX. Men med en gang det er en film som apelerer til ett spesielt miljø så kommer alle skjønne-seg-på folk for å fortelle hvorfor filmen er så dårlig. Siter tut tut bært bært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spewster Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 kvalitet på den? Siter 01' VW Polo Edition 98' Ford Courier 1.3 (SOLGT) 86' VW Golf GTI-T (prosjekt) 00' Audi A4 1,8 Turbo (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pepa Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 regnermed att proper versjonen er ute i løpet av morgen dagen på irc. :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burnout Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Originally posted by Jace Ble så lei alle som slakta Fast&Furious 1. Blir sikkert slik med nr 2 også. Men det fean meg ikke noen dårligere handling i Fast&F enn det er i James Bond eller XXX. Men med en gang det er en film som apelerer til ett spesielt miljø så kommer alle skjønne-seg-på folk for å fortelle hvorfor filmen er så dårlig. Så rett så rett!!!! Siter Bad ass boyz drives bad ass toyz.. Mr2 i trafikken er den beste taktikken! --Mr2 MkI-- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 En film av et sånt kaliber som fast and the furoius kan ikke bli direkte slakta, m tanke på at alt handler om biler som er styla og tuna. Så på et el annet viset så vil det bestandig være mange flere positive synspunkter enn negative. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 det er bedre handling i 2 fast 2 furious Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Blir sikkert grei den filmen.Får håpe de ikke gjør så mye feil som i ff1. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Juni 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2003 Noen som har denne filmen på DivX? Send meg PM Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg