dambo Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Legger ut noen bilder av poloen min..Hope you like.. Bilen er en 1979 modell polo LS med 1,1 liter motor som yter hele 50 hester.WOW!Km stand på bilen er 30k.Understell består av koni støtdempere og jamex 80mm senkefjører.Felgene er RSL motorsport i dim 8*13,med 175/50/13 yokohama dekk.Har effektpotte på som lager lite effekt men en del lyd,samt momo 280mm sportsratt. Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Nice! Men du skulle hatt litt mere senk bak, da blir den Very Nice! Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet April 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 kanskje det..vanskelig uten gewinde.. Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veliro Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 konge da ;D Siter - 2001 VW Golf Highline 1.9TDI - (X) 1996 VW Polo 6N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet April 11, 2006 Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 Looking good as always mr Pågan :pimp Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
g40T Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 kanskje det..vanskelig uten gewinde.. Pen bil, Jan tore som har bygget den, hvis jeg ikke husker feil er det gamle fangeren min han fikk av meg. Når det gjelder senking er det bare å få smid ned fjærene litt så hjelper det. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Passat Projekt Bora http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=136232 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet April 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Jan Tores verk ja,stemmer det..Var ikke intensjonen å ta æren for det..Synes jeg har vært heldig som fikk tak i bilen i det hele tatt..til slutt..Når det gjelder senk synes jeg den er ok slik den er..liker den aggresive looken..Har sett bilen din på VACN,den rocker.Pene felger også da..Tenker på å kjøpe andre felger til min med tiden..kom gjerne med forslag folkens,helst noe retro greier.. Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 vil ha den poloen der alså;P den var bare rå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 åå den var fin. Hvorfor bytte felger? de du har er jo konge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pxpolo Skrevet April 13, 2006 Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 utroli rå!!!-lyst på!!!- Siter hus=) vwt5 candy white/black 2010 bmw 525i 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet April 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2006 er enig i at felgene er fine..men ser for meg noe polert..gjerne en ide å polere kanten på de som står på..noen som vet hvordan det gjøres? Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dambo Skrevet Mai 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 Kjedet oss litt her om dagen..resultat: Siter Tyskstuket For Life Ikke så fort da,jeg har så små hjul... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2006 ...så jævlig stilig bil. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Dritfin bil!! Rett og slett pent! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mai 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2006 Dritpen! Likte det tre-interiøret også. Så ekte ut.. Er felgene skrudde? Rå bil, som sagt! :D Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg