Marvil Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 og litt bilder fra i kveld tatt i den lokale tunnelen her ;) fargen er ikke helt 100% siden jeg har brukt lukkertid osv på bildene.. Kommer langt med litt Photoshop etterpå.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Tok noen nye bilder i dag hvor jeg prøver å ha felgene i fokus... sånn at dere ser den røde linja ytterst på kanten osv ;) Fargene som nå går igjen på eksteriør og interiør er sort, rødt og gult;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 bilen er ikke fin.. ikke i det hele tatt du.. du friste meg bare mer og mer med bildan da! mn ikke slutt:P eheh Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda type R Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Dette ble jo riktig bra,men har du senket bilen? Siter Det går i R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 22, 2006 Rapporter Share Skrevet April 22, 2006 Nydelig! Perfekt gjennomførelse :) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 ble utrolig bra dette. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet April 23, 2006 Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Regner med at det var deg jeg så ute i byen i dag, sammen med en hvit Integra, svart civic og Viper sin merc? I så fall, grom lyd i bilen din ;) Så veldig pen ut også. Siter - BMW E30 320iS '90 bane- og kosebil / BMW E39 520i '98 bruksbil x BMW E28 518i '85 x BMW E30 325i '89 x BMW E34 Alpina B10 '91 x BMW E30 320i '88 x BMW E34 520i '90 rakanishu - drifting away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Honda type R: bilen er fortsatt original med tanke på understell... men coilovers vil komme etterhvert... men blir en liten pause nå i sommer med tanke på påkost... tar resten til vintern igjen ;) rakanishu: stemmer perfekt det ;) var nok meg du så der sammen med viper og ^raven^ ifra forumet ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2006 Litt nye bilder for de som er intr ;) Min itr sammen med ^raven^sin i kr.sand i dag ;) Sort motorrom og gul bil blei ikke så ille? =) bilde tatt på clubhonda treffet i kr.sand i dag... Bilde fra treffet i arendal i helga... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonny Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Honda type R: bilen er fortsatt original med tanke på understell... men coilovers vil komme etterhvert... men blir en liten pause nå i sommer med tanke på påkost... tar resten til vintern igjen ;) utrulig råå den gulfargen.. fikk min gule kræsja ITR på lørdagen så jeg har på en måte sett hvordan den fargen er.. fikk lyst å lakke civicen i samme gul. :cool: det står ett coilover kitt på delebilen min som du kan få kjøpe vist du vill.. vet ikke merke enda.. har ikke studert dem noe særlig. eneste jeg la merke til var at fjæran hva grønn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 utrulig råå den gulfargen.. fikk min gule kræsja ITR på lørdagen så jeg har på en måte sett hvordan den fargen er.. fikk lyst å lakke civicen i samme gul. :cool: det står ett coilover kitt på delebilen min som du kan få kjøpe vist du vill.. vet ikke merke enda.. har ikke studert dem noe særlig. eneste jeg la merke til var at fjæran hva grønn. gi meg alt av info du kan om det understellet og gjerne med bilder osv... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonny Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 will do.. :) håper jeg kommer meg hjem tidlig i dag at jeg kan få sjekket mest mulig i løpet av kvelden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Honda type R Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 kani være weitec....mine er grønne....har du kjøpt delebilen av per christian? Siter Det går i R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Tein er vel som regel grønt? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Fra hvilken bil er fargen? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg