jeg ruller Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Når jeg bremser med 242 min så drar hele bilen seg til høyre. visst jeg slepper ratte går det en halv omdreinign i rundt, jævelig irriterende. Har akkruat vert på 4 hjulskontroll. Hva kan det vere?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 bremser som henger på en side Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Eller veldig dårlige dempere.. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 kontroller at bremser ikke henger på, kontroller lufttrykk, kontroller at du har lik dekk dimensjon på samme aksling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 servoen.... kansje... bilen min dro ivertfal godt til siden før jeg bytta servo... etter det har det blitt helt fint... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 kontroller at bremser ikke henger på, kontroller lufttrykk, kontroller at du har lik dekk dimensjon på samme aksling kontroller om det bremsen "klosser, skiver" er slitt forskjelig på h og v side Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 henger bremsene så vil den dra hele tiden. er mere sannsynlig at caliper på venstre side foran henger slik at stemplene ikke går ut skikkelig. men luftrtykk i dekket er jo ganske typisk. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 eller at han som tok forstillingkontrollen din glemte å dra te kontramutterne på endeledda da han var ferdig.. å vis dette er noe du merket etterp bør du skjekke dette FORT SOM FAEN!! ellers ser vi deg nok i grøfta..:P Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 virker det som karossen ikke følger hjulene? isåfall kan det være foringene i momenstagene.. opplevd liknende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 bilen var sånn før vi tol 4 hjulskontroll åsså. men det kan hende det er noe med dekka å gjøre for de ene dekke er litt mer slitt en det andre. Men trudde ikke så små marginer skulle gi så sykt stort utslag som det gjør på bilen. servoen er det ikke den er helt ny. Takk for tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 prøv å hive bakdekkene frem.. i tilfelle de fremme er slitt etter feil hjulstilling. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast2førr Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 hiv av alle dekka, så svinger den ikke stort, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Har samme problemet.. Tenkte muligens det var bremsene som tok ulikt på hver sin side.. Men men, jeg driter i, snart sommerfelger og da ordner alt seg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FriX-244TiC Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 kan vere dekkene i seg selv jah.. billi dritt dekker "løsner" i gymmin sin på en måde.. blir ekle å små risting av.. Siter 70`144,99`MB 220Cdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Bollocks Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 kontroller at bremser ikke henger på,kontroller lufttrykk, kontroller at du har lik dekk dimensjon på samme aksling kontroller om det bremsen "klosser, skiver" er slitt forskjelig på h og v side Det er vel mer at bremsene bremser ujevnt mellom h.s. og v.s. på samme aksel, for bremsene trenger ikke akkurat å henge for det om den drar til siden. Siter - 87' Toyota MR2 MK1 - 82' Toyota Starlet KP60 (rwd) - 85' Suzuki SJ413 Jordebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg