Gå til innhold

Husk Vw Audi Clubb Norwegens Hovedtreff nå i helga

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Originally posted by Ascona

 

Imponerende å klare å gjøre en så stygg bil enda styggere enn originalt.

 

Noen liker TT'n. Han som har denne liker den som den er. Du liker den store gamle klompen av en amcar du har. Og jeg liker den gamle "sjeldne" opphora Golfen min.

 

Folk er forskjellig, og om alle skulle si sin mening om alle biler som det blir postet bilde av her på forumet, så hadde det ikke blitt værende her.

 

 

Klapp at?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

 

Noen liker TT'n. Han som har denne liker den som den er. Du liker den store gamle klompen av en amcar du har. Og jeg liker den gamle "sjeldne" opphora Golfen min.

 

Folk er forskjellig, og om alle skulle si sin mening om alle biler som det blir postet bilde av her på forumet, så hadde det ikke blitt værende her.

 

 

Klapp at?

 

Stående applaus til deg Jonte!!!

 

Er ordrett enig med deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Hvilken effekt og understell er det i TT'n? ER det den som har rundt 350 hk og værsting understell?

 

Blir det mange biler i klasse A?

 

Har snakket mye med PH, den er en del mere enn 350hk for å si det sånn. For å være på den sikre siden kan jeg si at det er noe sånt som 500hk++ i den. Den kjørte ifra Slime på våler forrige gang, blir spennende å se dem mot hverandre denne gangen. Skal nevnes at Slime snurret og PH kjørte av veien...de bilene går ganske likt tror jeg egentlig.

 

Denne bilen har kostet ganske mye og litt til...

Du kan lese mere om den her:

http://www.rs6.com/forum/showthread.php?threadid=473

 

Det er også mulig det kommer en TT cab med underkant av 400hk med NOS. Er ikke helt sikker på om han har blitt ferdig og rekker å dra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår