Bobbysucks Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Her er grunnen til at Corradoen får ny motor. Noen som kan si meg hva som har skjedd? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 ser ut som en liten detonasjon??? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLW Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 kjørt på litt høye turtall? så knakk det en stempel ring i slite kanten. så slo forbrenningen forbi og brant hull i stempelet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 ikke kjørt på noe særlig høyt turtall nei. Eneste jeg vet er at det var skummelt lite olje i motoren, som hylte som en syk katt siste gang jeg parkerte bilen. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 da burde vel oljelampen lyse? på lavt oljetrykk? du får vel bare sjekke olja di oftere da ;) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet April 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 lampa lyste den, røykte som bare fa.. ut eksosen. Men jeg var nesten hjemme og kjørte i 20-30 km/t på E39... burde kansje stoppa når oljelampa lyste :) Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Burde kansje... jaja, da har du vel bare deg selv å takke. Klart det er litt nederlag å stå langs motorveien, men heller det ennn å kjøre uten oljetrykk. Så kunne du heller rusla til shellen eller essoen, og kjøpt ei kanne olje.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Har vell med andre ord varmskjært motoren, så ene stemplet har levert inn tøffla..eller no sånn. Uansett ingenting som ikke kan fikses. Ring Volksport, få deg nye stempler, finn fram dremmel'n å borr opp blokka til 1.9l. Så blir det stas igjen å være Corrado eier. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet April 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 bilen er hos Volksport og får ny motor :) + masse annet gøy Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 Ferdig natt til lørdag. Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 8, 2006 Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 det ble jo pent det. Hvor langt har denne gått? Og har du sjekket om g-laderen er okay (den trenger jo også olje)? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 den har gått ca like langt som "originalmotoren".. ca. 140k Men her er det satt sammen beste delene fra begge motorene. Nyoverhalt topp som er portet, rs-utblås, nye platina(?) plugger, ny register-reim, nyoverhalt portet G-lader (0-km) ny startmotor (O-km), bytta travers og drivledd, nye motorfester og sikkert mer jeg ikke husker.. NÅ vil jeg ha nytt førersete (grå), eller bytta hele interiøret. Noen som har til salgs? = send PM Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Her snakker vi penger altså :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 ja, med 10 tommeltotter må jeg åpne lommeboka:) Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Det var erlend i velkjent positur. hehe tror det blir mange sene kvelder på han .. var vel 1 før jeg kjørte derfra en gang også. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg