Gran Skrevet Juni 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2003 Pen og pen. Forklar verktøyet jeg ser. En skralle med forlenger og ett skrujern? Tror det er mer baki der. Sant?! ;) Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cax Skrevet Juni 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2003 Originally posted by Lethal hmmmmm... studere bildet nøyet.... *tenke positive tanker'*..................nopes... fortsatt stygg!!! ;) Hmm, åpenbart litt mangler i "apparatet" ditt. :D La meg hjelpe litt på vei. Siter The problem with me, they tell me, is that I use people, and love things Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeltaHF_Fan Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 http://www.fasterfords.com/ka.htm mange rally ka'er her... http://www.racingpromotions.co.uk/ Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 men spesielt pene er de ikke.. new edge designet er ikke min smak.. focus og mondeo har bedre utseende.. men ka minner meg litt om en slags barnetegning.. akkurat som 240 og 740..;) :D Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glx-rider Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Skulle ha endra en del på rompa dens.. Ihvertfall begynt med å endre lykte formen på den... blir jo skremt når du ligger bak noe sånnt på veien..( selv om det ikke varer så lenge da:D ) Siter 2.0 glx, Ser ut som anlegget har begynt å komme seg nå ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Syns KA er sjarmerende jeg da... Vurderte den som en vinterbil :) I mine øyne ser den ut som en sopp :D (Og minner meg om en marihøne, hehe) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tortilla Skrevet Oktober 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2004 Prøvekjørte en StreetKa i går (og forgårs), morsom bil, faktisk ganske sprek, minner litt om gocart. Kjerra har noe så sjeldent (på småbiler) som et slags bånndrag. Svært lettkjørt bil. Eneste negative var at caben måtte være oppe pga det dårlige været og at min pompøse kropp passet litt dårlig i kupeen. Burde bl.a. hatt kuleledd i knæra for å komme ut og inn. Denne hadde skinnseter, Alustikke, A/C. Men utseendet kan jeg spare meg for.... Siter '88 Astro 4.3 TBI, '89 Blazer T10 4.3 TBI '00 Spacestar,'95 Spacewagon TD, '98 Spacewagon TD,'65 Volvo L3314N '66 Volvo C202 Pickup,'64 REO M621 '73 John Deere 2020 D,'80 Deutz 6808 D 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 StreetKa ser da iallfall 100 ganger bedre ut enn vanlig Ka :) Tror faktisk jeg liker rompa på'n... :D :D :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Hva boltsirkel har Ford KA ? 4x100 , 4x108 ? Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Uhm, ikke sikker.. Kan sjekke på jobben, men tipper det er 4x100... Forresten, Ford Ka og Streetka kan definitivt ikke sammenlignes i form av utseendet og stil. Streetka'en er faktisk stilig på sin måte, og den har kjøreegenskaper i bøtter og spann (for den klassen biler). Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 StreetKa ser da iallfall 100 ganger bedre ut enn vanlig Ka :) Tror faktisk jeg liker rompa på'n... :D :D :D Det er nok ikke bilen som gjør det bildet bra, nei.... :rolleyes: Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Street KA, er en pen bil ja. Kunne fint hatt en slik jeg. Pen med taket nede. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 pappan min kjører bare amrikanere men syns faktisk at ka er tøff(herregud) slå en reim rundt ka og bruk den som rompe taske haha yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Juli 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2005 pappan min kjører bare amrikanere men syns faktisk at ka er tøff(herregud)slå en reim rundt ka og bruk den som rompe taske haha yodude Stor rompe? :???: lol Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg