GlennK Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Noen som har noe tips på hvordan man enkelt kan få reflektorene blanke og fine igjen? Er instillt på å bytte innmaten i lampene med tiden, men kunne tenke meg å ha noe som er brukanes nå fremover. Problemet oppstod når jeg skulle tørke ut av lampene ved rengjøring av glassene. Noen som har prøvd chrome lakk? Fungerer det med spraylakk på reflektorene? Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 nye finnes på biltema feks.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 kan faktisk dyppe de i varmt vann. men du må ikke ta fingrene på selve reflektoren. etter dette så skal de være tilnærmet meget bra. Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Vask de i varmt vann og zalo hvis de bare er støvete, ta aldri på reflektoren med fingrene. De er ikke så veldig dyre å kjøpe nye på f.eks biltema og nye reflektorer gir veldig bra lysutbytte. Er det helt krise og det ikke er en flekk med krom igjen får du bare stryke på masse aluteip og polere som en gal:rolleyes: Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 er billig for nye reflektorer på bcb.no da.. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anbhovl Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 kan faktisk dyppe de i varmt vann. men du må ikke ta fingrene på selve reflektoren. etter dette så skal de være tilnærmet meget bra.: Hjelper det å vaske de når de allerede er matt da? Skrev det samme men fjernet den når jeg så at de var blitt matt. Kjøp nye du, da kan du være sikker på at det blir bra....:pimp Siter - 1985 Audi 90 2.2 10V Turbo - 1992 Audi S4 2,2 20V Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Gi lykteglassa en runde i oppvaskmaskina samtidig, da blir dem blanke og fine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Mars 28, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Lykteglasene ble vasket i maskinen, og tenkte jeg skulle vaske ut av reflektorene samtidig. Gikk først på med rødsprit på Torky, men DET anbefales IKKE!! Så skylte jeg godt med varmt vann, og forsøkte å tørke ut med Torky, men det ble helt grått. Så skylte jeg den andre i varmt vann, med samme resultat. De rett og slett "oksiderte" når de tørket igjen. Satset på et par nye reflektorer, men det hadde vært greit å hatt skikkelig lys frem til jeg får byttet. Men takk for alle forslag!! :) Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg