Gå til innhold

Noen til Street Rod treff i Tønsberg?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Nå til helgen 7-8/6

Jeg har tenkt meg dit og kjenner ikke en eneste kjeft.

Hot rodden er på prosjektstadiet i garasjen (men ombyggingen er godkjent og jeg har begynt!) så det blir å kjøre Chevrolet Astro istede.

 

Skal flere dit, eller blir det litt for snevert for de fleste?

 

Holder på med karosseriet og må få tatt noen kontrollmål av en ferdig bil for bl.a å få posisjonert grill og frontrute riktig.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hot Rod

Nå til helgen 7-8/6

Jeg har tenkt meg dit og kjenner ikke en eneste kjeft.

Hot rodden er på prosjektstadiet i garasjen (men ombyggingen er godkjent og jeg har begynt!) så det blir å kjøre Chevrolet Astro istede.

 

Skal flere dit, eller blir det litt for snevert for de fleste?

 

Holder på med karosseriet og må få tatt noen kontrollmål av en ferdig bil for bl.a å få posisjonert grill og frontrute riktig.

 

Kanskje jeg tar meg en tur. Jeg liker rodder, men ikke gamlinger som tror de bor i usa og hater alt som ikke er amrikansk :) Hvor er dette?

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer heller ikke dit før lørdag.

Alders-sammensetningen på gjengen vet jeg ikke noe om, men snittet er nok over 20 tenker jeg...:D

Selv har jeg også rundet 36, men kan godt like andre ting en amcar. Boots-faktoren min er nok også noe høyere enn mange andre, men Norge er jo ikke USA. Kanskje like greit for da kan man jo velge sjøl!

 

Jeg kjører forøvrig en hvit Astro 1995 modell.

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. får se hva jeg rekker..

 

Sommeren er alltfor kort til å rekke bli med på allt..og vi arrangerer veteranmotorsykkeltreff samme helgen..

Hvis du kjører forbi Larvik så er det bare å stikke en tur ut på Hegdal (nei... vi skal ikke kjøre streetracing:) ) på motorsykkelklubbens lokaler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Air 63

Skal jobbe :mad:

Grattis med ny bil da!

 

Her er litt info, ifølge Amcar:

6-8. juni

Street Rod Nationals

Sted: Havna Hotell, Tjøme, Vestfold

Arr: Norwegian Street Rod Association

Info tlf: 982 04 882 / 33 07 89 90

Mail: oeivihen@online.no

 

 

POKKER 'ass!

Da er jeg i Bæ'gen :rolleyes:

 

 

PS: samme helg er det:

6.-8. juni

Hortenstreffet

Sted: Nasjonalparken i Borre

Arr: Horten ACC

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår