volvokvaløya Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Kjøp brukt SMC,er vell beste man får til rundt 10000. Brukte E6K er jo også svinbillige! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Jeg skal prøve nira sprut,svensk manual samt flere i området som har kjøpt det,så feilsøking og problematikk går å løse. Må ha 5x coiler på 5ern .... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 Holder meg til Autronic,er greit når man har en spesialist i nærområdet. SM4 m/ CDi500 & Direct Fire. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2006 oeb: Jeg vet ikke hva som skal til på Vems, og jeg liker best å handle med noen som kan norsk...føler at det er mindre sjangse for at jeg blir lurt, desuten får jeg tilgang til service og får garanti... den prisen du hadde der er sikkert + mva? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Holder meg til Autronic,er greit når man har en spesialist i nærområdet.SM4 m/ CDi500 & Direct Fire. kansje dumt spørsmål, men tror jeg har sånn halveis misforstått direct fire, kan du forklare? er ennå på "lærestadiet" med datasprut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Trudde CDI og direct fire var noenlunde det samma jeg... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 Trudde CDI og direct fire var noenlunde det samma jeg... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 VCE: spørs om det blir +mva pga toll ja. (Håper jeg slipper unna da dem skulle skrive "Product Sample" på pakken). http://www.msnordic.mine.nu http://www.vems.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 B230FT: Direct Fire, Fordelerløs tenning.med 500 boksen kan man justere tenningen hvordan man enn måtte ønske. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Mars 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2006 oeb: product sample er ikke nok, "product sample" og "estimate value 25€" Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebendju Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 kan noen fortelle meg hva for et Billig datasprut man skal kjøpe? SOM FUNKER!! og helst at det meste er ferdig gjort. gidder lissom ikke kjøpe pektell ferdig montert og bremset for 35 tusen akk... Siter 2,3l med 16V og dobble gassere, retro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 MicroTech EFI, ålreit sprut med wastefire til 10k. Får det med grunnmap som det går å kjøre på. Mappes av ESS i aremark bla. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juni 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2006 skal ha meg sm4 etterhvert jeg, håper og få kjøpt meg i løpet av sommern/høsten Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbojonas Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 til info, bredbandslambda koster 42 dollar i junaiten... (nordamerika) Siter `81 Volvo 242 B230FT `88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil `81 Triumph TR7 `90 Nissan 200SX `81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ Skrevet Juni 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2006 Ossen er det og kjøpe ett autronic sprut i statene, Tenkte da på garanti, osv... Får man f.eks norsk bruksanvisning til autronic vist man kjøper det her til lands??? Eller går alt i Engelsk???? Noen bra sier det går an og bestille fra der borte.??? Siter Volvo 242 -81 B23et, Ny motor i vinter. Volvo 242 -78 B21a/B23et "Kjeksen". Vrak Om livet suger..ÖVERLADDA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg