Nox Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 jævli fet den der grattis Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Sånn har jeg og lyst på!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 joda.... fin bil, men hva med f.ex: Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by Finepix joda.... fin bil, men hva med f.ex: Åssen gjør du sånn at felgene blir større med mindre gummi?? Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyKen Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Hvis du skal senke noe tilnærmet sånn som på PhotoShop'en der, så må du enten fjerne innerskjermene eller bruke en relativt smal dekk/felg combo - for å unngå en veeeldig liten fjæringsvei. Og, believe me, det er ikke noe særlig på de bilene der :D Jeg senka min som vist på bildet under, og da var det ca. 1-1,5 cm klaring mellom innerskjermen og dekket. Bilen ble _veldig_ hard og en handful å kjøre hvis veien ikke var perfekt. Bare et lite tips :usa: ;) Ken Siter - 86 IROC ragtop mods.. - 01 520IAT - 99 Golf ugh... X 95 Tahoe Sport mods.. www.chevyworld.net/blog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by ChevyKen Hvis du skal senke noe tilnærmet sånn som på PhotoShop'en der, så må du enten fjerne innerskjermene eller bruke en relativt smal dekk/felg combo - for å unngå en veeeldig liten fjæringsvei. Og, believe me, det er ikke noe særlig på de bilene der :D Jeg senka min som vist på bildet under, og da var det ca. 1-1,5 cm klaring mellom innerskjermen og dekket. Bilen ble _veldig_ hard og en handful å kjøre hvis veien ikke var perfekt. Bare et lite tips :usa: ;) Ken Mente i photoshop, men takk for tipset!! ;) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Gratulerer med ny bil :D Bra det ble Chevy ;) Ingen ting er som kubikk! Åssen motor er det i den? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by Air 63 Åssen gjør du sånn at felgene blir større med mindre gummi?? Merk felgen med lassoen, kopier, og paste den som nytt bilde. Så forstørrer du bildet, i dette tilfellet 25 %. Så kopierer du på nytt, "går inn i" det opprinnelige bildet av bilen, og paster "as new layer".... Dekka lar du være som de er:) Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Sinnsykt fett :) :) Hvordan er forsikring på noe sånt som det der? Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by bjaa Gratulerer med ny bil :D Bra det ble Chevy ;) Ingen ting er som kubikk! Åssen motor er det i den? Thanx! Det sitter en nyoverhalt (ifølge eier -får vel bare tro på det helt til jeg åpner motoren... ) ;) 350 (5,7 L) på ca 300 hk i den. Går litt dårlig på tomgang, og det blir ikke akkurat bedre når j setter den i drive.. Så da får j bare klampe`n i bånn så har j ikke tomgangsproblem! :D :D Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by El-LoCo Sinnsykt fett :) :) Hvordan er forsikring på noe sånt som det der? Etter hva jeg har forstått er det en forsikring som heter klassikerforsikring som jeg kan ha på den.. Koster rundt 1500,- i året, men bakdelen er at jeg kun kan kjøre 5000 km.. Bilen skal vel ikke brukes på vintern, så håper på at det holder. Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Skrevet Juni 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by Finepix Merk felgen med lassoen, kopier, og paste den som nytt bilde. Så forstørrer du bildet, i dette tilfellet 25 %. Så kopierer du på nytt, "går inn i" det opprinnelige bildet av bilen, og paster "as new layer".... Dekka lar du være som de er:) Allright! Nå skjønner jeg! :) Siter 242 V8 *Alle biler som bruker under 1,5 på mila er femi.* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by Air 63 Etter hva jeg har forstått er det en forsikring som heter klassikerforsikring som jeg kan ha på den.. Koster rundt 1500,- i året, men bakdelen er at jeg kun kan kjøre 5000 km.. Bilen skal vel ikke brukes på vintern, så håper på at det holder. Bare som en slags entusiastvogn holder jo det :) Hadde vært en fin avsporing av en bil. :) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 350en har vel ca 250hk originalt? (hadde en 350 Camaro motor i gode gamle vanen, Chevrolet Beauville) er en sånn jeg skal putte i 240'n etter hvert :D grattis med ny bil... litt finere en Bel Air'en du hadde :) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Juni 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2003 Originally posted by HemiCuda 350en har vel ca 250hk originalt? (hadde en 350 Camaro motor i gode gamle vanen, Chevrolet Beauville) er en sånn jeg skal putte i 240'n etter hvert :D grattis med ny bil... litt finere en Bel Air'en du hadde :) Hvor mye en original 350 yter varierer jo no voldsomt da, helt fra 170hk elns, til relativt mye.. Kommer an på hvor gammel motoren er, og i en såpass gammel Camaro skal man ikke satse alt for mye på at det er originalmotoren som sitter i fortsatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg