Zundre Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 bare lurte på hvorfor... dn e bensin men hører som en diesel motor...? litt rart lyd.. :hammer og Opel rekord luxus 2.0E. motor er 2.0s men hva er E? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 E= innsprut på tysk Ang. diesel lyd... du har ikke fått rådebank vel? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zundre Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 nai, motor er helt fin, bare lager litt rart lyd... når ca 800orm da kom litt lyd hvis over 1300orm da hører fint... tror det er noen med ventil... E= innsprut på tysk men min er jo forgasse? kanskje noen annet bilen min.stå bak bilen 2.0E men motor er 2.0s...hmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Er nok dårlig register tenker jeg, eller kanskje på tide å skifte olje, har god erfaring med pennzoil på akkurat den motoren der. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Mars 25, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 Ta å juster vippearmene i toppen du. Slik rakle lyd er et kjent problem på CIH. Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zundre Skrevet Mars 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2006 :redxpoke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 heisann du har vel ikke et reg kjede ekstra liggende? eller om du vet hvor jeg kan få tak i til 2.0s motoren?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet September 21, 2006 Rapporter Share Skrevet September 21, 2006 heisann du har vel ikke et reg kjede ekstra liggende? eller om du vet hvor jeg kan få tak i til 2.0s motoren?? Joa, har vel noe reg kjede liggende. men de er ikke noe nytt. så kan ikke garantere at de ikke er strekt. Opel har vel. Men tror de koster skjorta... Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SStande Skrevet September 22, 2006 Rapporter Share Skrevet September 22, 2006 strever med å få tak i kjede.. men det får koste hva de kost vil må jo bare ha de da.. de kjedene holder jo i en hel evihet i forhold til vanli reim da så om det koster litt så går det jo ann likevell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Irmscher Rekord Skrevet September 24, 2006 Rapporter Share Skrevet September 24, 2006 Da er det vel nesten bedre å kjøpe en annen 20S eller kanskje en 20E eller 22E.. Billigere og enklere. Veldig sjelden det er problemer med regkjede på gammal CIH... Får dem slengt etter seg som oftest Siter '78 Rekord carvan 3trg, '81 Rekord 2trg, '95 Omega B 2.5 Caravan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg