motorsportdude Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 er det noen forskjell om du fester kanalen med bolter eller sveiser?hva er best og enklest når man ikke har sveiseapparat selv? Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 hva er best og enklest når man ikke har sveiseapparat selv? Sette det bort til noen som har... Hadde aldri bolta de fast iallfall :rolleyes: Bør være litt stivhet og styrke der da... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The Gølf Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 få noen til å sveise Siter - Audi A4 2004 S Line - VW Passat 2001 Highline - Audi A4 1.8T Avant Rieger Style - VW Golf 3 Rieger Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Type R Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 :hvaskjera Bolte de fast sier du?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 :hvaskjera Bolte de fast sier du?! har hørt at det skal gå an.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Ja, du kan bolte fast med 314 skruer, for så å spakle over hele dritten for å få det godkjent. Så det vil si at man bør sveise det. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 har hørt ein som ikkje orka å sveisa rusta på kanlane sine. han la inn to jernstag i kanalen og fylte den opp med betong. blei stiv og litt lavare Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 haha.. mye bra her :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Ja, du kan bolte fast med 314 skruer, for så å spakle over hele dritten for å få det godkjent. Så det vil si at man bør sveise det. kan sikkert bruke 315 også..... Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 har hørt ein som ikkje orka å sveisa rusta på kanlane sine. han la inn to jernstag i kanalen og fylte den opp med betong. blei stiv og litt lavare ble det godkjent da? Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 ble det godkjent da? jepp det blei godkjent men dei på biltilsynet viste ikkje kva han hadde gjort. han hadde smørt godt med tectyl på kanalane og når biltilsynet komm med rustpikk hammaren sin så gjekk den ikkje gjennom nokon plass og alt ok. men bilen var på veien ca 1mnd før den blei vraka Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Kanalene er normalt en bærende konstruksjon, så SKAL sveises........ Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 da får jeg finne noen som har sveiseapparat og som kan sveise annet enn gass for det funker ikke bra på såpass tjukke ting.. Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riskokern Skrevet Mars 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Hmm snakka med en på biltilsynet for en måned siden å han hadde hatt tilfelle av betong i kanalen ... Fikk beskjed om å stryke de bilene hvis vi fikk noen på eu kontroll. Er vel egentlig et bilcross triks .... hørt at folk har fylt betong i kanaler og vanger for at bilene skal tåle litt mere juling . Siter Japser er bra biler, men faen som dem ruster :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 da får jeg finne noen som har sveiseapparat og som kan sveise annet enn gass for det funker ikke bra på såpass tjukke ting.. Hva slags bil er dette egentlig? Lastebil? Selv små gassapparat på rundt 150 amp/220V sviser fint opp til ca 3mm tykkelse. Tviler sterkt på at de kanalene er tykkere enn det. Styrken i kanalene kommer ikke av tykkelsen på metallet, men profileringen og gjerne flere lag inni hverandre, (som selvsagt forvansker sveisingen endel.) Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.