renjål Skrevet Mars 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2006 denne har alt godkjent i vognkort så ingenting å mase om :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fornarina Skrevet Mars 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2006 Ligger det større bilder noe sted..? var på frokost tv på tirsdag så hvis du går inn på sidene til nrk og ser på filmene som heter gatebil1-5 så får du sett litt mer av den. Siter Nissan primera P10 nismo luftfilter,valero fuel pump,momo sport felger http://www.girlsgofast.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS13 Skrevet Mars 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2006 Like greit å ikke regge den i det hele tatt da. Jeg klarer ikke å tenke meg noe mere bortkastet enn en original Silvia; så mye potensiale rett i vasken. Bilen er godkjent med alle modsene da, carbon vinge, felger, ekstra hk++ Så jeg veit ikke om det er helt bortkastet jeg men:) EDIT: Litt før meg der Njål.. Siter Nissan 200sx med div. mods http://www.vingergatebil.kwn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet April 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2006 Like greit å ikke regge den i det hele tatt da. Jeg klarer ikke å tenke meg noe mere bortkastet enn en original Silvia; så mye potensiale rett i vasken. Bilen er ikke orginal og den kommer til å moddes mer..For å si det sånn så er det samma om du gjør noe med den eller en vanlig regga bil.Like "ulovlig" det... Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigRoar Skrevet Mai 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2006 noen som veit hva det kan koste å evt importere en sånn bil(venstrestyrt) å få den regga på motorhistorisk? jeg er så jævlig ivrig å ordne en sånn! så hilma mange folk som har alt av de andre bilene så! vil ha no unikt og rått.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan-skyline Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Har det seg slik at en ikke betaler avgiftene paa en bil som skal regges paa motorhistorisk grunnlag.. vist det er tilfelle kan ikke han ha gitt mye mer enn 150 000 kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Har det seg slik at en ikke betaler avgiftene paa en bil som skal regges paa motorhistorisk grunnlag... Jo, du betaler full avgift selv om bilen registreres på motorhistorisk grunnlag. Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 noen som veit hva det kan koste å evt importere en sånn bil(venstrestyrt) å få den regga på motorhistorisk? jeg er så jævlig ivrig å ordne en sånn! så hilma mange folk som har alt av de andre bilene så! vil ha no unikt og rått.. Får ikke tak i s15 med venstreratt Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 og om du fikk bygget om en kunne du dritt langt i å få den på motorhistorisk! da er den langt ifra original siden hverken S15 eller skyline kommer med venstre ratt fra fabrikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Like greit å ikke regge den i det hele tatt da. Jeg klarer ikke å tenke meg noe mere bortkastet enn en original Silvia; så mye potensiale rett i vasken. Du er så misunnelig at det nesten er litt flaut å lese posten din :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Du er så misunnelig at det nesten er litt flaut å lese posten din :) Helt korrekt. Men jeg står ved mitt; modding må til. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 Trodde biler som skulle registreres på motorhistorisk grunnlag måtte være helt standard jeg? Jaja, da lærte jeg noe nytt i dag å. Tar vel ikke lang tid før de kan regges normalt, dette er jo skikkelig drømmebil! :win Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 6, 2006 Rapporter Share Skrevet August 6, 2006 http://www.need4speed.no han skaffer , og regger etter det jeg har lest.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw335 Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Trodde biler som skulle registreres på motorhistorisk grunnlag måtte være helt standard jeg? Jaja, da lærte jeg noe nytt i dag å. Tar vel ikke lang tid før de kan regges normalt, dette er jo skikkelig drømmebil! :win Biler som er regget på motorhistorisk grunnlag SKAL være i den stand de var da de forlot fabrikken. Unntak er driftsslitasje. Bilen kan IKKE modifiseres. Da frafaller grunnlaget for godkjenning og bilen må bringes tilbake i ordinær stand. Om noen ønsker å diskutere dette videre så søk litt på nett og les lov for motorvogn. Har selv vært med å godkjent en Skyline r32 på motorhistorisk å der måtte alt settes i orginal stand før den gikk mellom. Kan nevne, seter, felger, eksos, luftfilter og noen andre små ting. Siter Kim Olsen KNA Telemark _______________________________ http://www.psycho-tuning.no http://www.kna-gatebil.no http://www.japsebil.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg